DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135462

КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ НІМЕЦЬКОМОВНОЇ РЕЦЕПТИВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Заріна Соломко

Анотація


Статтю присвячено комп’ютерним технологіям формування у майбутніх юристів професійно орієнтованої німецькомовної рецептивної лексичної компетентності під час їхньої самостійної роботи з використанням електронного посібника. Уточнено зміст і структуру рецептивної лексичної компетентності. Висвітлено роль навчальної автономії студентів як основи процесу й результату ефективної самостійної роботи. Виділено навчальні стратегії, які оптимізують процес формування рецептивної лексичної
компетентності. Розглянуто особливості організації самостійної роботи з використанням електронного посібника. Проаналізовано лінгвістичні особливості мови права й правничої лексики. Визначено етапи
формування орієнтованої рецептивної лексичної компетентності під час самостійної роботи. Запропоновано підсистему комп’ютерних вправ, які реалізовано в авторському електронному посібнику “Deutsch für Jurastudenten”.


Ключові слова


майбутні юристи; професійно орієнтована рецептивна лексична компетентність; самостійна робота; навчальна автономія; рефлексія; навчальні стратегії; електронний посібник

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти