СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР: ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Наталія Микитенко Львівський національний університет імені Івана Франка, Україна
  • Ірина Чорна Львівський національний університет імені Івана Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135610

Ключові слова:

педагогічна технологія, технологія навчання, методологічні вимоги до педагогічних технологій, класифікація педагогічних технологій і технологій навчання

Анотація

Статтю присвячено дослідженню впливу технологій, зокрема “педагогічної технології” і “технології навчання”, на розвиток сучасної методичної науки. Розглянуто сутність понять “педагогічна
технологія” і “технологія навчання” відповідно до вітчизняних і зарубіжних досліджень. На основі здійсненого аналізу джерел з проблематики дослідження окреслено типи педагогічних технологій і їх поділ на певні блоки, запропонований ученими-методистами на основі здійснених ними досліджень їхнього власного досвіду. В межах кожного блоку педагогічних технологій виокремлено технології навчання, які забезпечують інтегрований розвиток необхідних мовленнєвих навичок і вмінь у межах одного чи кількох навчальних занять, тим самим забезпечено покрокове досягнення загальної мети виучуваного курсу.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Огляди