СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР: ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135610Ключові слова:
педагогічна технологія, технологія навчання, методологічні вимоги до педагогічних технологій, класифікація педагогічних технологій і технологій навчанняАнотація
Статтю присвячено дослідженню впливу технологій, зокрема “педагогічної технології” і “технології навчання”, на розвиток сучасної методичної науки. Розглянуто сутність понять “педагогічна
технологія” і “технологія навчання” відповідно до вітчизняних і зарубіжних досліджень. На основі здійсненого аналізу джерел з проблематики дослідження окреслено типи педагогічних технологій і їх поділ на певні блоки, запропонований ученими-методистами на основі здійснених ними досліджень їхнього власного досвіду. В межах кожного блоку педагогічних технологій виокремлено технології навчання, які забезпечують інтегрований розвиток необхідних мовленнєвих навичок і вмінь у межах одного чи кількох навчальних занять, тим самим забезпечено покрокове досягнення загальної мети виучуваного курсу.