DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135460

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ АНГЛОМОВНОГО МОНОЛОГУ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Ірина Корнєєва

Анотація


Стаття ґрунтується на результатах аналізу робіт учених-методистів, присвячених навчанню монологічного мовлення, зокрема монологу-презентації. Розглянуто ефективність розробленої методики навчання майбутніх дизайнерів професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді і монологу-презентації-реклами за двома її варіантами. Представлено методичний експеримент,
проведений з метою перевірки ефективності цієї методики, та доведено доцільність її впровадження в процес навчання. Наведено завдання та етапи експерименту. Грунтуючись на результатах аналізу
опитування викладачів і студентів українських закладів вищої освіти, теоретичного підґрунтя, здійсненого експериментального навчання, ми визначили дані передекспериментального післяекспериментального зрізів. Інтерпретовано результати експерименту за допомогою математичного аналізу. Зроблено
висновок і доведено ефективність двох методик: варіант А є найефективнішим для навчання монологу-презентації-доповіді, варіант Б – найефективнішим для навчання монологу-презентації-реклами. На основі отриманих даних підтверджено результативність кожного з варіантів методики відповідного монологу-
презентації та доцільність їх упровадження в процес навчання.


Ключові слова


професійно орієнтоване навчання; монолог-презентація-доповідь; монолог-презентація-реклама; експериментальне навчання; завдання та етапи експерименту; варіанти методики; майбутні дизайнери; заклади вищої освіти

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти