ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ АНГЛОМОВНОГО МОНОЛОГУ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Автор(и)

  • Ірина Корнєєва Київський національний лінгвістичний університет Київський національний університет технології та дизайну

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135460

Ключові слова:

професійно орієнтоване навчання, монолог-презентація-доповідь, монолог-презентація-реклама, експериментальне навчання, завдання та етапи експерименту, варіанти методики, майбутні дизайнери, заклади вищої освіти

Анотація

Стаття ґрунтується на результатах аналізу робіт учених-методистів, присвячених навчанню монологічного мовлення, зокрема монологу-презентації. Розглянуто ефективність розробленої методики навчання майбутніх дизайнерів професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді і монологу-презентації-реклами за двома її варіантами. Представлено методичний експеримент,
проведений з метою перевірки ефективності цієї методики, та доведено доцільність її впровадження в процес навчання. Наведено завдання та етапи експерименту. Грунтуючись на результатах аналізу
опитування викладачів і студентів українських закладів вищої освіти, теоретичного підґрунтя, здійсненого експериментального навчання, ми визначили дані передекспериментального післяекспериментального зрізів. Інтерпретовано результати експерименту за допомогою математичного аналізу. Зроблено
висновок і доведено ефективність двох методик: варіант А є найефективнішим для навчання монологу-презентації-доповіді, варіант Б – найефективнішим для навчання монологу-презентації-реклами. На основі отриманих даних підтверджено результативність кожного з варіантів методики відповідного монологу-
презентації та доцільність їх упровадження в процес навчання.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика навчання англійської мови й культури в нелінгвістичних закладах вищої освіти