DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135455

ПРИНЦИПИ, ВИДИ, ФОРМИ КОНТРОЛЮ Й ВЗАЄМОКОНТРОЛЮ СФОРМОВАНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКОМУ МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ

Діана Стельмах

Анотація


В статті розглянуто основні дидактичні й методичні принципи контролю і взаємоконтролю сформованості в майбутніх учителів компетентності в монологічному мовленні: систематичності, об’єктивності, диференційованості, репрезентативності, ясності й чіткості формулювання завдань; комунікативності, автентичності, професійної спрямованості, розвитку автономності студента. Проаналізовано види й форми контролю і взаємоконтролю, які доцільно використовувати для перевірки сформованості в майбутніх учителів англійської мови компетентності в монологічному мовленні в умовах закладу вищої освіти.


Ключові слова


контроль; взаємоконтроль; компетентність у монологічному мовленні; майбутні вчителі англійської мови

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти