ПРИНЦИПИ, ВИДИ, ФОРМИ КОНТРОЛЮ Й ВЗАЄМОКОНТРОЛЮ СФОРМОВАНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКОМУ МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135455Ключові слова:
контроль, взаємоконтроль, компетентність у монологічному мовленні, майбутні вчителі англійської мовиАнотація
В статті розглянуто основні дидактичні й методичні принципи контролю і взаємоконтролю сформованості в майбутніх учителів компетентності в монологічному мовленні: систематичності, об’єктивності, диференційованості, репрезентативності, ясності й чіткості формулювання завдань; комунікативності, автентичності, професійної спрямованості, розвитку автономності студента. Проаналізовано види й форми контролю і взаємоконтролю, які доцільно використовувати для перевірки сформованості в майбутніх учителів англійської мови компетентності в монологічному мовленні в умовах закладу вищої освіти.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика навчання англійської мови й культури в мовних закладах вищої освіти