ПРИНЦИПИ, ВИДИ, ФОРМИ КОНТРОЛЮ Й ВЗАЄМОКОНТРОЛЮ СФОРМОВАНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛІЙСЬКОМУ МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ

Автор(и)

  • Діана Стельмах Київський національний лінгвістичний університет Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.28.2018.135455

Ключові слова:

контроль, взаємоконтроль, компетентність у монологічному мовленні, майбутні вчителі англійської мови

Анотація

В статті розглянуто основні дидактичні й методичні принципи контролю і взаємоконтролю сформованості в майбутніх учителів компетентності в монологічному мовленні: систематичності, об’єктивності, диференційованості, репрезентативності, ясності й чіткості формулювання завдань; комунікативності, автентичності, професійної спрямованості, розвитку автономності студента. Проаналізовано види й форми контролю і взаємоконтролю, які доцільно використовувати для перевірки сформованості в майбутніх учителів англійської мови компетентності в монологічному мовленні в умовах закладу вищої освіти.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика навчання англійської мови й культури в мовних закладах вищої освіти