ПСИХОЛОГІЧНА МОДЕЛЬ СТУДЕНТА – МАЙБУТНЬОГО ПИСЬМОВОГО ПЕРЕКЛАДАЧА
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.29.2018.153989Ключові слова:
психологічна модель, письмовий перекладач, мотивація, якості.Анотація
У статті розглядається багатогранна психологічна модель студента – майбутнього письмового перекладача, яка включає мотиваційний, психофізіологічний, інтелектуальний, емоційний, предметно-
практичной, регулятивний, вольовий, екзистенціальний і соціально-комунікативний компоненти. Їхній зміст визначається особливостями перебігу письмового перекладу та специфікою майбутньої професійної діяльності. Зазначається, що в процесі навчання письмового перекладу викладачу необхідно враховувати мотиви, індивідуальні особливості й природні задатки студентів, а також створювати умови для розвитку й удосконалення психологічних механізмів перекладацької мовленнєвої діяльності та професійно вагомих особистісних якостей.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика навчання перекладу