ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ: РЕЦЕПТИВНО-КОГНІТИВНА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ

Автор(и)

  • М. Б. Щербина Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.29.2018.153999

Ключові слова:

індивідуалізація, диференціація, іншомовне діалогічне мовлення, перцептивна модальність, діалог-зразок.

Анотація

У статті представлено результати дослідження впливу індивідуальних особливостей когнітивних процесів студентів на їхнє учіння щодо формування компетентності в іншомовному діалогічному мовленні. Виокремлено пізнавальні процеси, які є провідними під час сприймання навчального матеріалу. Проаналізовано залежність способу представлення діалогу-зразка від домінувальної перцептивної модальності студента. Представлено результати проведеного анкетування студентів з метою виявлення їхнього домінувального рецептивного каналу й подальшого розподілу їх на типологічні групи. На основі результатів проведеного анкетування теоретично обґрунтовано рецептивно-когнітивну диференціацію як вид диференційованого формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в діалогічному мовленні. Засобом її реалізації обрано діалог-зразок.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика навчання майбутніх учителів англійського діалогічного мовлення