DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.29.2018.154012

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ВМІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В АНГЛІЙСЬКОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ

Н. П. Кочубей

Анотація


Стаття присвячена проблемі навчання англійського діалогічного мовлення в контексті впровадження нової української школи у систему початкової шкільної освіти. Стаття ґрунтується на результатах аналізу наукової літератури з проблеми і чинних навчальних програм та державного стандарту. Проведений аналіз дав можливість виокремити необхідні уміння молодших школярів
у англійському діалогічному мовленні, які корелюють з рівнем А1.1.1 елементарної іншомовної комунікативної компетентності у говорінні та базуються на вимогах чинних нормативних документів в рамках впровадження нової української школи.


Ключові слова


початкова школа; англійське діалогічне мовлення; уміння молодших школярів; нова українська школа.

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти