НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ВМІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В АНГЛІЙСЬКОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ

Автор(и)

  • Н. П. Кочубей Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.29.2018.154012

Ключові слова:

початкова школа, англійське діалогічне мовлення, уміння молодших школярів, нова українська школа.

Анотація

Стаття присвячена проблемі навчання англійського діалогічного мовлення в контексті впровадження нової української школи у систему початкової шкільної освіти. Стаття ґрунтується на результатах аналізу наукової літератури з проблеми і чинних навчальних програм та державного стандарту. Проведений аналіз дав можливість виокремити необхідні уміння молодших школярів
у англійському діалогічному мовленні, які корелюють з рівнем А1.1.1 елементарної іншомовної комунікативної компетентності у говорінні та базуються на вимогах чинних нормативних документів в рамках впровадження нової української школи.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методика навчання іноземних мов у початковій школі