НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ВМІННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В АНГЛІЙСЬКОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.29.2018.154012Ключові слова:
початкова школа, англійське діалогічне мовлення, уміння молодших школярів, нова українська школа.Анотація
Стаття присвячена проблемі навчання англійського діалогічного мовлення в контексті впровадження нової української школи у систему початкової шкільної освіти. Стаття ґрунтується на результатах аналізу наукової літератури з проблеми і чинних навчальних програм та державного стандарту. Проведений аналіз дав можливість виокремити необхідні уміння молодших школярів
у англійському діалогічному мовленні, які корелюють з рівнем А1.1.1 елементарної іншомовної комунікативної компетентності у говорінні та базуються на вимогах чинних нормативних документів в рамках впровадження нової української школи.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика навчання іноземних мов у початковій школі