МЕТОДИ ПОЗИТИВНОГО МОТИВУВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (ЗА МЕТОДИКОЮ А. В. ФРИСБІ)

Автор(и)

  • Т. В. Бабенко Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.29.2018.154016

Ключові слова:

формування позитивної мотивації, мовленнєві навички, непідготовлене мовлення, роль учителя, психологічно сприятлива атмосфера.

Анотація

Успішне й продуктивне навчання учнів початкової школи іноземної мови неможливе без створення позитивної мотивації. У пошуках методів і способів мотивування школярів не варто відмовлятися від досвіду, який був накопичений талановитими педагогами минулого. Одним з них є А.В. Фрисбі, англійський педагог й методист, теоретик і практик навчання англійської мови як іноземної для початківців. У статті проаналізовано методичні надбання А.В. Фрисбі щодо формування мовленнєвої й мовної компетентностей і послідовності, якої треба дотримуватися в процесі їх опанування. Поради педагога щодо навчання непідготовленого мовлення, використання англійської мови як ”символу думки” й способів запобігання педагогічних помилок, які призводять до втрати позитивної мотивації, повністю збігаються з тими цілями, які стоять перед сучасним учителем. Актуальним для сьогодення є психолого- педагогічний підхід А.В. Фрисбі до вивчення природи дитини й використання цих знань для створення
сприятливої вмотивованої атмосфери на уроці англійської мови.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Мотивація як чинник успішності навчання іноземних мов