З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ АВТЕНТИЧНИХ НАВЧАЛЬНО- МЕТОДИЧНИХ КОМПЛЕКСІВ “CAMPUS 2”, “DÉCLIC 2” І “ALTER EGO 2” У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • О. М. Шерстюк Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.29.2018.154024

Ключові слова:

методична система і концепція авторів, блоки уроків, прогресивний і керований шляхи, соціокультурна компетентність, доповнення мовними й умовно-мовленнєвими вправами.

Анотація

У статті розглянуто можливості використання автентичних навчально-методичних комплексів (HМК) Campus 2, Déclic 2 і Alter Ego 2 у практиці навчання французької мови і культури в старшихкласах закладу середньої освіти. Описано особливості структури й функцій кожного компонента НМК,
а також запропоновано прийоми їх комбінування з вітчизняними НМК згідно з вимогами Програми з іноземних мов задля поліпшення якості навчання.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Огляди