ПРИНЦИПИ ДОБОРУ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СЛУЖБИ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177433Ключові слова:
ринципи, обір навчального матеріалу, англомовне аудіювання, курсанти пенітенціарної службиАнотація
У статті розглянуто питання добору навчального матеріалу для навчання майбутніх фахівців пенітенціарної служби англомовного аудіювання. Виокремлено принципи добору навчального матеріалу для навчання англомовного аудіювання. Зазначено, що матеріал дібрано на засадах професійно орієнтованого й ситуативно-функціонального підходів. У статті обґрунтовано такі принципи: тематичності; посильності й доступності; необхідності й достатності; вживаності; системності й послідовності; відповідності комунікативним потребам курсантів, їхньому інтелектуальному рівню й інтересам; пізнавальної, соціокультурної та професійно практичної цінностей; автентичності.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методика навчання англійської мови й культури в нелінгвістичних закладах вищої освіти