Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
Поточний випуск
Архіви
Редколегія
Для авторів
Положення про авторські права
Про журнал
Подання
Проблематика
Політика розділів
Процес рецензування
Періодичність публікацій
Публікаційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 30 (2019)
№ 30 (2019)
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019
Опубліковано:
2019-09-04
Інформація
ВИМОГИ ДО ПУБЛІКАЦІЙ У ВІСНИКУ КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ Серія Педагогіка та психологія
Редколегія Редколегія
203-207
PDF
Рецензії. Огляди
Рецензія на навчальний посібник для самостійної роботи студентів бакалаврату “Сучасні засоби навчання іспанської мови в закладах середньої освіти” (автор Бігич О. Б. – К.: Вид. центр КНЛУ, 2019. – 68 с.)
В. Данилич, І. Задорожна
168-169
PDF
Рецензія на підручник “Англійська мова. 10 клас. Профільний рівень” (автор Л. Морська). – Тернопіль: Астон, 2018. – 288 с.
Ю. Кузьменко
170-171
PDF
СУЧАСНІ ФОРМАТИ ДИКТАНТУ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
O. Бігич
172-182
PDF
КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ: АНОТОВАНА БІБЛІОГРАФІЯ
Є. Плотніков, Т. Ларіна
183-195
PDF
АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ “TÍO SPANISH: APRENDER ESPAÑOL ONLINE”
O. Бігич, В. Заїка
196-202
PDF
Інтерв’ю-портрет
Бесіда з В. Г. Редьком
Анатолій Максимович Чернуха
11-16
PDF
Методика навчання перекладу
ЗМІСТ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЛОЛОГІЇ ПИСЬМОВОГО НАУКОВО-ТЕХІЧНОГО ПЕРЕКЛАДУ: ПРЕДМЕТНИЙ АСПЕКТ
В. Стрілець
86-96
PDF
СУЧАСНІ ОН-ЛАЙН СЕРВІСИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Т. Коробейнікова
97-102
PDF
Методика навчання англійської мови й культури в нелінгвістичних закладах вищої освіти
ПРИНЦИПИ ДОБОРУ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СЛУЖБИ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ
О. Биконя, І. Борисенко, В. Іванишина
26-32
PDF
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НЕЛІНГВІСТИЧНОГО ПРОФІЛЮ
O. Мацнєва
33-42
Програми навчальних дисциплін
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “КУРС “АНГЛІЙСЬКА МОВА” У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ВИКЛАДАННЯ”
Л. Биркун
153-160
PDF
ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “АНГЛІЙСЬКА МОВА ДЛЯ ПЕРЕКЛАДАЧІВ”
Д. Голуб, Т. Коробейнікова, Т. Миронова
161-167
PDF
Методика навчання іноземних мов у нелінгвістичних закладах вищої освіти
STUDENTS WORKSHOPS: ONE OF THE MOST CHALLENGING EXPERIENTIAL LEARNING TASKS IN COURSES OF ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE AT TERTIARY SCHOOLS
O. Tarnopolsky, M. Kabanova
17-25
PDF (English)
Міжкультурна парадигма іншомовної освіти і виховання
КУЛЬТУРА ЯК ДЖЕРЕЛО НЕПОРОЗУМІНЬ У ПРОЦЕСІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
O. Ярошенко
65-77
PDF
DIMENSION SOCIOLINGUISTIQUE DE L’ENSEIGNEMENT INTERCULTUREL DES FUTURES ENSEIGNANTES DE FLE
D. Rusnak
78-85
PDF (Français (Canada))
Фахова підготовка майбутніх лікарів
КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ю. Карпенко
43-50
PDF
ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
Ю. Козаченко
51-57
PDF
Фахова підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва
ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
І. Доброскок, Л. Данилюк
58-64
PDF
Творчі вправи
LES EXERCICES D’ACTIVITÉ CRÉATIVE (À PARTIR DE LA NOUVELLE DE PIERRE GAMARRA “LA DAME AUX CERISES”)
M. Kniazian, І. Pantchenko
103-109
PDF (Français (Canada))
ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ
Ю. Безвін, Г. Подосиннікова
110-119
PDF
Сучасні засоби навчання англійської мови
ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MYENGLISHLAB У НАВЧАННІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Т. Мись
120-126
PDF
Диференційоване формування компетентності в англомовному говорінні
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ДИФЕРЕНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО УСНОГО СПІЛКУВАННЯ
O. Синекоп
127-138
PDF
РЕПРОДУКТИВНО-КОГНІТИВНА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ: ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ Й ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ
М. Щербина
139-145
PDF
Контроль і взаємоконтроль англійського монологічного мовлення майбутніх учителів
ЗАСОБИ КОНТРОЛЮ ТА ВЗАЄМОКОНТРОЛЮ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У АНГЛІЙСЬКОМУ МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ
Д. Стельмах
139-145
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів