ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МИСТЕЦТВОЗНАВСТВА У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • І. Доброскок Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Україна
  • Л. Данилюк Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177450

Ключові слова:

вчитель, образотворче мистецтво, декоративно-ужиткове мистецтво, потенціал мистецтвознавства, програма розвитку, професійне становлення, мистецька освіта

Анотація

Теоретично обґрунтовано творче використання потенціалу мистецтвознавства у професійному становленні вчителів образотворчого мистецтва й окреслено шляхи ефективного використання цього потенціалу. Методологію наукової розвідки представлено використанням методів аналізу – інтерпретації, систематизації, візуалізації й аналогії, моделювання, системного, компетентнісного й синергетичного підходів, принципів наочності й гуманізму, за допомогою яких розкрито роль і перспективні можливості засобів народного декоративно-ужиткового мистецтва для підвищення творчої компетентності майбутніх учителів. Наукова новизна полягає в розробленні якісних показників рівня сформованості професійних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва, програми розвитку в них фахових компетентностей, обґрунтуванні шляхів ефективного використання потенціалу мистецтвознавства у професійному становленні вчителів образотворчого мистецтва.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Фахова підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва