ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177449Ключові слова:
освітні технології, навчання іноземної мови, студентАнотація
У статті розкрито основні тенденції навчання іноземних мов, які відображають освітні цілі, покладені в основу навчання. Зазначено, що інтерактивні технології, технології розвивального навчання, технологія співробітництва й критичного мислення є ефективними й доцільними в навчанні іноземних мов студентів нелінгвістичних закладів вищої освіти. Виявлено, що використання навчальних технологій урізноманітнює освітній процес. Визначено, що в процесі навчання студентів-медиків важливо застосовувати такі завдання, які розвивають їхні уяву, логічне мислення, швидкість реакції й колективність. З’ясовано, що ігрові технології навчання або діалоги допомагають студентам учитись взаємодіяти з іншими учасниками освітнього процесу, відчувати свою значущість, вибудовувати власний стиль спілкування та формувати свою лінію поведінки. Зазначено, що неможливо навчати медиків, які не прагнуть до знань і професійної реалізації.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Фахова підготовка майбутніх лікарів