DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177448

КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ю. Карпенко

Анотація


У статті висвітлено ключові аспекти готовності до науково-дослідної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти, зокрема майбутніх сімейних лікарів, у процесі фахової підготовки; розглянуто основні сегменти компонентів цієї готовності та їхня роль у набутті фахових компетентностей. Ґрунтуючись на аналізі наукової літератури та власного досвіду, виділено основні структурні частини готовності майбутніх медичних працівників і висвітлено їхню практичну значущість. У визначенні ключових компонентів використано наукові методи спостереження, аналізу, тестування студентів медичних спеціальностей і систематизації власних досліджень автора. За результатами наукового пошуку й аналізу фактів зроблено висновки й окреслено перспективи подальших досліджень, які передбачають визначення критеріїв оцінювання кожного компонента та виявлення впливу різних методів на формування готовності до науково-дослідної діяльності.

Ключові слова


готовність; науково-дослідна діяльність; компоненти готовності; сімейний лікар; професійна підготовка; компетентність

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти