ЗАСОБИ КОНТРОЛЮ ТА ВЗАЄМОКОНТРОЛЮ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У АНГЛІЙСЬКОМУ МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ

Автор(и)

  • Д. Стельмах Київський національний лінгвістичний університет Національний університет “Чернігівський колегіум імені” Т. Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177605

Ключові слова:

контроль, взаємоконтроль, компетентність у монологічному мовленні, засоби контролю, тестові завдання

Анотація

У статті досліджуються й аналізуються засоби контролю та взаємоконтролю рівня сформованості у майбутніх учителів компетентності в англійському монологічному мовленні; пропонуються їх визначення та класифікація за каналом надходження інформації на зорові, слухові й змішані. Тестові завдання визначаються як пріоритетні засоби контролю різних типів монологічних висловлювань. Розробляються основні вимоги до тестових завдань з метою контролю та взаємоконтролю рівня сформованості у майбутніх учителів компетентності в монологічному мовленні; наводяться приклади тестових завдань з кожної групи засобів.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Контроль і взаємоконтроль англійського монологічного мовлення майбутніх учителів