ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРОЕКТУ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.30.2019.177596Ключові слова:
лінгвосоціокультурна компетентність, лінгвосоціокультурний матеріал, соціокультурна інформація, майбутній викладач англійської мови, проектна діяльність, інформаційно-дослідницький проект, стаття-новина, англомовні веб-сайти газетних і журнальних виданьАнотація
У статті розглянуто теоретичні засади формування у майбутніх викладачів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в ході проектної діяльності: визначено мету й складники змісту лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх викладачів англійської мови; обґрунтовано доцільність використання англомовних автентичних веб-сайтів журнальних і газетних видань як джерела актуальної соціокультурної інформації, уточнено поняття “стаття-новина” та доведено доцільність використання статей-новин як лінгвосоціокультурного матеріалу; охарактеризовано інформаційно-дослідницький проект як засіб формування у майбутніх викладачів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності. Запропоновано критерії добору матеріалу для формування у майбутніх викладачів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в процесі проектної діяльності, розроблено систему вправ для формування у майбутніх викладачів англійської мови лінгвосоціокультурної компетентності в ході реалізації інформаційно-дослідницького проекту й укладено модель організації навчання на її основі.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Творчі вправи