DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192416

НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАВЧАЛЬНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

O. В. Бирюк, Т. О. Стеченко

Анотація


Стаття присвячена проблемі навчання майбутніх учителів іноземної мови навчальної презентації в контексті компетентнісного підходу. Розглядаються види навчальної презентації та вимоги до них. Дається визначення компетентності в презентаційному мовленні, що розглядається як складова мовленнєвої компетентності в монологічному мовленні. Унаслідок аналізу представленого в сучасних методичних дослідженнях змісту навчання іншомовної презентації виділяються складові компетентності в презентаційному мовленні: відповідні вміння, навички, знання та комунікативні здібності. Аналізуються різні підходи до навчання іншомовної презентації та обґрунтовується доцільність формування компетентності в презентаційному мовленні взаємопов’язано з іншими мовленнєвими компетентностями в практичному курсі іноземної мови. Виділяються етапи формування у майбутніх учителів іноземної мови зазначеної компетентності, визначається мета й описується зміст кожного етапу.

Ключові слова


навчальна презентація; візуальний супровід; компетентність в презентаційному мовленні; майбутні вчителі іноземної мови

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти