НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАВЧАЛЬНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Автор(и)

  • O. В. Бирюк Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка, Ukraine
  • Т. О. Стеченко Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192416

Ключові слова:

навчальна презентація, візуальний супровід, компетентність в презентаційному мовленні, майбутні вчителі іноземної мови

Анотація

Стаття присвячена проблемі навчання майбутніх учителів іноземної мови навчальної презентації в контексті компетентнісного підходу. Розглядаються види навчальної презентації та вимоги до них. Дається визначення компетентності в презентаційному мовленні, що розглядається як складова мовленнєвої компетентності в монологічному мовленні. Унаслідок аналізу представленого в сучасних методичних дослідженнях змісту навчання іншомовної презентації виділяються складові компетентності в презентаційному мовленні: відповідні вміння, навички, знання та комунікативні здібності. Аналізуються різні підходи до навчання іншомовної презентації та обґрунтовується доцільність формування компетентності в презентаційному мовленні взаємопов’язано з іншими мовленнєвими компетентностями в практичному курсі іноземної мови. Виділяються етапи формування у майбутніх учителів іноземної мови зазначеної компетентності, визначається мета й описується зміст кожного етапу.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови