НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАВЧАЛЬНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

Автор(и)

  • O. В. Бирюк Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка, Україна
  • Т. О. Стеченко Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192416

Ключові слова:

навчальна презентація, візуальний супровід, компетентність в презентаційному мовленні, майбутні вчителі іноземної мови

Анотація

Стаття присвячена проблемі навчання майбутніх учителів іноземної мови навчальної презентації в контексті компетентнісного підходу. Розглядаються види навчальної презентації та вимоги до них. Дається визначення компетентності в презентаційному мовленні, що розглядається як складова мовленнєвої компетентності в монологічному мовленні. Унаслідок аналізу представленого в сучасних методичних дослідженнях змісту навчання іншомовної презентації виділяються складові компетентності в презентаційному мовленні: відповідні вміння, навички, знання та комунікативні здібності. Аналізуються різні підходи до навчання іншомовної презентації та обґрунтовується доцільність формування компетентності в презентаційному мовленні взаємопов’язано з іншими мовленнєвими компетентностями в практичному курсі іноземної мови. Виділяються етапи формування у майбутніх учителів іноземної мови зазначеної компетентності, визначається мета й описується зміст кожного етапу.

Посилання

Авсюкевич, Ю. С. (2009). Методика навчання презентації англійською мовою студентів

економічних спеціальностей (Автореферат кандидатської дисертації). Київський національний лінгвістичний університет, Київ, Україна.

Бирюк, О. В. (2018). Проблемы обучения будущих учителей презентации на английском языке. Лингвокультурное образование в системе вузовской подготовки специалистов, 3, 225-230.

Бирюк О.В., Стеченко Т.О. Навчання майбутніх учителів іноземної мови навчальної презентації

Москалюк, О. В. (2015). Навчання англійського публічного мовлення майбутніх політологів на основі виступів британських і американських політичних діячів (Кандидатська дисертація). Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського,

Одеса, Україна.

Ніколаєва С. Ю. , Соловей М. І. (керівники) (2001). Програма з англійської мови для

університетів / інститутів (п’ятирічний курс навчання). Вінниця: Вид-во “Нова Книга”.

Толстова, Т. В. (2015). Подготовка презентации на английском языке (Build Up Your Presentation Skills). Самара: Издательство СГАУ.

Grant-Smith, D., Cathcart, A. and Williams, P. (2016). Enhancing Management Students’Professional presentation Skills through Self and Peer Assessment: Calibrating Judgment Using the 3D Presentation Framework. Gold Coast: OUT Business School and ANZAM.

Lepley, T. L., Karr-Leech, K. and Felder, C. (2005). What is an Educational Presentation? Retrieved from http://d94-h.tamu.edu/files/2010/07/EdPresentation1.pdf

Mehrabian, A. (1971). Silent Messages. Belmont: Wadsworth Publishing Company, Inc.

Simona, C. E. (2015). Developing Presentation Skills in the English Language Course for

the Engineering Students of the 21st Century Knowledge Society: A Methodological Approach.

Procedia – Social and Behavioral Sciences, 203, 69-74.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-12

Номер

Розділ

Навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови