МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МОВЛЕННЄВОЇ АДАПТАЦІЇ

Автор(и)

  • Ю. В. Коробова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192418

Ключові слова:

мовленнєва адаптація, підсистема вправ для формування вмінь мовленнєвої адаптації, англомовне професійно орієнтоване говоріння, функції мовлення вчителя на уроці, майбутні вчителі англійської мови

Анотація

Статтю присвячено розв’язанню проблеми навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови – студентів третіх курсів закладів вищої освіти. Представлено обґрунтування, результати практичного розроблення й експериментальної перевірки методики навчання мовленнєвої адаптації. Досліджено теоретичні передумови формування вмінь мовленнєвої адаптації в майбутніх учителів англійської мови: визначено зміст навчання мовленнєвої адаптації, конкретизовано та науково обґрунтовано сутність понять “мовленнєва адаптація” і “комплексна мовленнєва адаптація”, виокремлено найефективніші шляхи покращення сприйняття навчальної інформації учнями. Виділено принципи добору навчальних матеріалів; теоретично обґрунтовано і практично розроблено підсистему вправ і модель навчання студентів мовленнєвої адаптації. Представлено результати експериментального навчання мовленнєвої адаптації майбутніх учителів англійської мови.

Посилання

Бориско, Н. Ф. (1999). Концепция учебно-методического комплекса для практической языковой

подготовки учителей немецкого языка (на материале интенсивного обучения). Киев,

Украина: Издательский центр Киевского государственного лингвистического университета.

Коробова, Ю. В. (2013). Значення інтерактивних модифікацій у педагогічному дискурсі.

ВК. Ю. Голобородько (Ред.). Теорія і практика наукового дискурсу: філологія, лінгводидактика

(сс. 293-299). Харків, Україна: Харківський національний педагогічний університет імені

Г. С. Сковороди.

Коробова, Ю. В. (2014). Система вправ для формування у майбутніх учителів англійської

мови вмінь мовленнєвої адаптації. Вісник Житомирського державного університету імені

Івана Франка, 1 (73), 112-117.

Коробова, Ю. В. (2015). Експериментальна перевірка ефективності методики навчання

майбутніх учителів англійської мови мовленнєвої адаптації. Вісник Київського національного

лінгвістичного університету. Серія Педагогіка та Психологія, 24, 106-116.

Плахотник, В. М. (2009). Чи можуть вправи бути комунікативними? Іноземні мови, 3, 3-5.

Скляренко, Н. К.(1999). Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних мовленнєвих

навичок і вмінь. Іноземні мови, 3, 3-7.

Черниш, В. В. (2015). Теоретико-методичні засади формування у майбутніх учителів професійно

орієнтованої англомовної компетенції в говорінні. (Докторська дисертація). Київський

національний лінгвістичний університет, Київ, Україна.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-14

Номер

Розділ

Навчання говоріння майбутніх учителів англійської мови