МОДЕРАЦІЯ Й РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192419Ключові слова:
технологія навчання, методична компетентність, вчитель іспанської мовиАнотація
У статті представлено технології формування у студентів бакалаврату методичної компетентності вчителя іспанської мови. Описано авторський досвід застосування цих технологій на лекціях з методики навчання іспанської мови у закладі середньої освіти. Конкретизовано етапи модерації та зміст кожного етапу. Представлено прийоми розвитку критичного мислення студентів під час їхньої самостійної роботи. Ключові слова: технологія навчання, методична компетентність, вчитель іспанської мови.Посилання
Аверьянова, И. А. (2014). Формирование иноязычной коммуникативной компетенции на уроках английского языка на основе технологии модерации. Взято из https://videouroki.net/razrabotki/formirovanie-inoyazychnoy-kommunikativnoy-kompetentsii-na-urokakh-angliyskogo-yazyka-na-osnove-tekhnologii-moderatsii.html
Бігич, О. Б. (2014). Кліпове мислення vs. учіння студентів. Сучасні напрями викладання
гуманітарних дисциплін у середніх та вищих навчальних закладах : мова, література,
історія. Матеріали ІV Міжнародної наукової конференції, 17-18 квітня 2014 р., Горлівка.
Горлівка : Видавництво ПП “Колегія”.
Бігич, О. Б. (2017а). Ед’ютейнмент як технологія формування методичної компетентності
викладача іноземної мови. Наукові записки Тернопільського національного редагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія Педагогіка, 4, 119-126.
Бігич, О. Б. (2017b). Методичний батл й інтерактивна технологія формування методичної
компетентності викладача іспанської мови. Науковий вісник Східноєвропейського
національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки (мовознавство),
(352), 308-312.
Бігич, О. Б. (2017c). Seissombreros para pensar – інтерактивна технологія формування методичної компетентності викладача іспанської мови. Мова. Свідомість. Концепт, 7, 239-242.
Бігич, О. Б. (2017d). Six thinking hats – інтерактивна технологія формування методичної
компетентності викладача іноземної мови. Актуальні проблеми романо-германської
філології та прикладної лінгвістики, 1(15), 64-67.
Бігич, О. Б. (2018a). Вибіркова дисципліна “Сучасні засоби навчання іспанської мови в закладі середньої освіти”: удосконалення методичної компетентності вчителя. Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 20( 1), 89-91.
Бігич, О. Б. (2018b). Технології формування методичної компетентності викладача іноземної мови. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія, 28, 189-197
Бігич, О. Б. (2019a). Навчально-методичне забезпечення самостійної роботи майбутніх учителів іспанської мови з вибіркових дисциплін курсу методики. Інновації в освіті: сучасні підходи до професійного розвитку вчителів іноземних мов. Матеріали VІI міжнародної науковопрактичної конференції, 27-28 вересня 2019 р. (cc. 52-54). Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М.
Бігич, О. Б. (2019b). Посібник для самостійної роботи студентів бакалаврату з вибіркової
дисципліни “Методика формування іспаномовної лінгвосоціокультурної компетентності
школярів у закладах загальної середньої освіти”. Київ : Вид. центр КНЛУ.
Бігич, О. Б. (2019c). Посібник для самостійної роботи студентів бакалаврату з вибіркової
дисципліни “Сучасні засоби навчання іспанської мови в закладах середньої освіти”. Київ : Вид. центр КНЛУ.
Бологова, Г. М. (2014). Урок английского языка на основе технологии модерации в 7 классе по теме “Летние каникулы”. Взято из https://nsportal.ru/shkola/inostrannye-yazyki/angliiskiyyazyk/library/2014/04/22/urok-angliyskogo-yazyka-na-osnove
Бродская, Е. В. (2018). Метод модерации на уроках английского языка. Взято из
https://infourok.ru/metod-moderacii-na-urokah-angliyskogo-yazika-2740198.html
Вaхненко, Е. (2019). Технология развития критического мышления через чтение и письмо при обучении иностранному языку. Взято из http://iyazyki.prosv.ru/2019/08/technologiyarazvitiya-krit-myshleniya/
Ларина, С. А. (2017). Из опыта работы: “Технология модерации и активные методы обучения на уроке английского языка как способ повышения активизации и коммуникативных способностей обучающихся”: Взято из https://multiurok.ru/blog/iz-opyta-raboty-tiekhnologhiia-modieratsii-i-aktivnyie-mietody-obuchieniia-na-urokie-anghliiskogho-iazyka-kak-sposobpovyshieniia-aktivizatsii-i-kommunikativnykh-sposobnostiei-obuchaiushchikhsia.html
Лизогуб, А. В. (2016). ТРИЗ и РКМ технологии как средство развития критического
и творческого мышления учащихся на уроках английского языка. Взято из https://infourok.ru/triz-i-rkm-tehnologii-na-urokah-angliyskogo-yazika-1082263.html
Луцева, И. В. (2015). Модерация на уроках английского языка. Взято из https://multiurok.ru/blog/modieratsiia-na-urokakh-anghliiskogho-iazyka.html
Петросян, Г. О., & Коростелева, Е. Л. (2019). Формирование критического мышления
у современных школьников: Взято из http://iyazyki.prosv.ru/2019/11/formirovanie-kriticheskogomyshleniya
Рубан, И. М. (2012). Технология критического мышления на уроках английского языка: Взято из http://ext.spb.ru/2011-03-29-09-03-14/110-foreignlang/1786-2012-11-07-14-08-27.html
Садыкова, Т. (2018). Критическое мышление как содержательный компонент межкультурного подхода к иноязычному образованию на этапе средней школы. Взято из http://iyazyki.prosv.ru/2018/06/critical-thinking-2/
Стогниева, О. Технология написания диаманты как средство развития критического мышления и воображения на уроках английского языка. Взято из http://iyazyki.prosv.ru/2016/08/writingtechnology-diamonds/
Черкасова, В. Н. Технология модерации. Взято из https://cherkasova2011.jimdo.com/
самообразование/технология-модерации/
Чижаковская, Я. (2018). Использование технологии критического мышления на уроках
английского языка. Взято из http://iyazyki.prosv.ru/2018/12/the-use-of-critical-thinking-technologyin-english-lessons/