МОДЕРАЦІЯ Й РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192419Ключові слова:
технологія навчання, методична компетентність, вчитель іспанської мовиАнотація
У статті представлено технології формування у студентів бакалаврату методичної компетентності вчителя іспанської мови. Описано авторський досвід застосування цих технологій на лекціях з методики навчання іспанської мови у закладі середньої освіти. Конкретизовано етапи модерації та зміст кожного етапу. Представлено прийоми розвитку критичного мислення студентів під час їхньої самостійної роботи. Ключові слова: технологія навчання, методична компетентність, вчитель іспанської мови.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Методична компетентність учителя іноземної мови