DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192421

ПЕРЕДУМОВИ ВІДБОРУ АНГЛОМОВНИХ ФАХОВИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ГАЛУЗІ БУДІВНИЦТВА ТА ЦИВІЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ

С. В. Рубцова

Анотація


У статті проаналізовано й описано передумови відбору текстового матеріалу для навчання фахового читання в методиці викладання іноземних мов. Визначено поняття передумов відбору. Встановлено й описано рівні мотиваційної й операційної готовності студентів до навчання професійно орієнтованого читання. Представлено результати анкетного опитування студентів щодо мотиваційної готовності та їхніх потреб у ході професійно орієнтованого читання. Описано результати опитування рівня операційної готовності студентів до професійно орієнтованого читання.
Обґрунтовано вибір принципів відбору англомовних фахових текстів для навчання читання майбутніми інженерами галузі будівництва та цивільної інженерії. Визначено перспективні й сучасні напрями з фаху, обрані згідно з проведеним опитуванням студентів й інженерів галузі будівництва та цивільної інженерії. Розглянуто й проаналізовано види текстового матеріалу, що частіше використовуються у професійній діяльності інженерів спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія.


Ключові слова


передумови відбору; принципи відбору; англомовні фахові тексти; професійно орієнтоване читання; перспективні напрями; сучасність теми тексту в професійній галузі; цивільне будівництво

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти