ПЕРЕДУМОВИ ВІДБОРУ АНГЛОМОВНИХ ФАХОВИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ГАЛУЗІ БУДІВНИЦТВА ТА ЦИВІЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ

Автор(и)

  • С. В. Рубцова Київський національний університет будівництва і архітектури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192421

Ключові слова:

передумови відбору, принципи відбору, англомовні фахові тексти, професійно орієнтоване читання, перспективні напрями, сучасність теми тексту в професійній галузі, цивільне будівництво

Анотація

У статті проаналізовано й описано передумови відбору текстового матеріалу для навчання фахового читання в методиці викладання іноземних мов. Визначено поняття передумов відбору. Встановлено й описано рівні мотиваційної й операційної готовності студентів до навчання професійно орієнтованого читання. Представлено результати анкетного опитування студентів щодо мотиваційної готовності та їхніх потреб у ході професійно орієнтованого читання. Описано результати опитування рівня операційної готовності студентів до професійно орієнтованого читання.
Обґрунтовано вибір принципів відбору англомовних фахових текстів для навчання читання майбутніми інженерами галузі будівництва та цивільної інженерії. Визначено перспективні й сучасні напрями з фаху, обрані згідно з проведеним опитуванням студентів й інженерів галузі будівництва та цивільної інженерії. Розглянуто й проаналізовано види текстового матеріалу, що частіше використовуються у професійній діяльності інженерів спеціальності 192 Будівництво та цивільна інженерія.

Посилання

Барабанова, Г. В. (2005). Методика навчання професійно-орієнтованого читання у немовному ВНЗ. Київ: ІНКОС.

Барабанский, Ю. К.(1987). Интенсификация процесса обучения. Москва: Знание.

Бим, И. Л. (1995). Немецкий язык. Базовый курс. Концепция. Программа. Москва: Новая школа.

Бігич, О. Б. & Волошинова, М. М. & Глазунов, М. С. (2014). Сучасний студент у контексті

особистісно-діяльнісного підходу: за результатами науково-методичних досліджень

[колективна монографія]. Київ: Вид. центр КНЛУ.

Дука, М.В.(2015).Дисертація.Методика формування умайбутніх філологів лінгвосоціокультурної компетентності у процесі читання англомовних художніх творів. Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського, Одеса.

Кличникова, З. И. (1983). Психологические особенности обучения чтению на иностранном языке:пособие для учителя. Москва: Просвещение.

Леонтьев, А. А. (1988). Преподавание иностранного языка в школе: мнение о путях перестройки. Иностранные языки в школе,4, 19-23.

Ляховицкий, М. В. (1973). О некоторых базисных категориях методики обучения иностранным языкам. Иностранные языки в школе,1, 27-34.

Магалашвили, В. В.& Бодров, В. Н. (2008). Ориентированная на цели визуализация знаний. Educational Technology & Society, 11(1), 420-433.

Морська,Л. І.(2001). Формування вмінь професійного спілкування англійською мовою у студентів факультету фізичного виховання (Дисертація). Київський національний лінгвістичний університет, Київ.

Носович, Е. В. & Мильруд, Р. П. (1999). Критерии содержательной аутентичности учебного текста. Иностранные языки в школе, 2, 6-12.

Сафонова, В. В. (2006). Английский язык. Школа с углубленным изучением иностранных языков II-XI классы. Москва: Просвещение.

Семенчук, Ю. О. (2007). Формування англомовної лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей засобами інтерактивного навчання (Дисертація). Київський національний лінгвістичний університет, Київ.

Тарасюк, Н. М. (2018). Формування у майбутніх інженерів-будівельників англомовної

лексико-граматичної компетентності у читанні (Дисертація). Національний університет

ім. Тараса Шевченка, Київ.

Фоломкина, С. К. (1987). Обучение чтению на иностранном языке в неязыковом вузе. Москва: Высшая школа.

Черниш, В. В. (2001). Навчання англомовного читання та аудіювання із застосуванням

аудіокнижок художніх творів (середня загальноосвітня школа з поглибленим вивченням іноземної мови) (Дисертація). Київський державний лінгвістичний університет, Київ.

Черниш, В. В. (2013). Методика формування у майбутніх учителів професійно орієнтованої англомовної компетенції в говорінні [монографія]. Київ: Ленвіт.

Щукин, А. Н. (2007). Лингводидактический энциклопедический словарь: более 2000 единиц. Москва: Астрель. АСТ. Хранитель.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-10

Номер

Розділ

Навчання іноземних мов у нелінгвістичних закладах вищої освіти