ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192422Ключові слова:
професійна компетентність, магістр фармації, хімічні дисципліни, мотиваціяАнотація
У статті проаналізовано теоретичні аспекти проблеми формування мотиваційної сфери майбутніх магістрів фармації під час вивчення дисциплін хімічного циклу підготовки в системі вищої фармацевтичної освіти; визначено складники мотиваційної сфери, результативність навчання на першому, другому й подальших навчальних роках. Визначено специфіку мотивації навчання студента в процесі вивчення дисципліни “Загальна та неорганічна хімія”. Встановлено, що на формування мотиваційної сфери навчальної діяльності студента сучасного закладу вищої освіти суттєвий вплив має зміст навчального матеріалу із хімії, інформаційний зміст якого зорієнтовано на набуття загальних і професійних компетентностей, що відповідає потребам, інтересам, прагненням фармацевта бути конкурентоспроможним на вітчизняному й європейському ринках праці.Посилання
Галузевий стандарт вищої освіти України за спеціальністю 7.110201 Фармація 1102
Кваліфікації 2442.6 Провізор, 2004 р. [Чинний від 2004-07-29] №629. Взято з http://testcentr.org.ua/images/standards/7.110201%20pharmacy%20(tp).pdf
Двуличанская, Н. Н. (2011) Компетентностный подход к обучению естественнонаучным
дисциплинам в техническом профессиональном образовании: монография. Москва: НИИ РЛ МГТУ им. Н. Э. Баумана.
Етичний кодекс фармацевтичних працівників України. Взято з http://www.phаrmencyclopediа. com.uа/аrticle/2402/etichnij-kodeks-fаrmаcevtichnix-prаcivnikiv-ukrаini.
Маркова, А. К., Орлов, А. Б., & Фридман, Л. М.(1983) Мотивация учения и ее воспитание
у школьников. НИИ общей и педагогической психологии АПН СССР. Москва: Педагогика.
Ніженковська, І. В., Вельчинська, О. В., & Кучер, М. М. (2012) Токсикологічна хімія. Київ:
ВСВ “Медицина”.
Ніженковська, І. В., Рева, Т. Д., & Буткевич, Т. А. (2016). Тренди, проблеми фармацевтичної освіти та їх вирішення. Програма VІІІ Національного з’їду фармацевтів України. Харків, 13–26 вересня 2016 р. (c. 34). Харків.
Рева, Т. Д. (2013) Стан і перспективи удосконалення змісту навчання хімії студентів
фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 6 (72), 167–172.
Рева, Т. Д. (2014) Структурування курсу аналітичної хімії на основі міжпредметної інтеграції та професійної спрямованості. Педагогічна освіта: теорія і практика, 1(16), 247–251.
Сирова, Г. О.,Левашова,О.Л., Макаров,В.А.,& МакаровВ.В.(2016).Впровадження міжнародних стандартів ISO у вищих навчальних закладах України. Фармація ХХІ століття: тенденції та перспективи. Матеріали VIII Національного з'їзду фармацевтів України, Харків 13-16 вересня 2016 р. (Т 2, с. 370). Харків.
Черних, В. (2002). Фармацевтична галузь за роки незалежності України. Вісник фармації, 3, 3–12.
Reva, T. (2016). The study of the motivаtionаl sphere of educаtionаl аctivity of future phаrmаceutist in the process of leаrning of chemistry: the theoreticаl аspect. Europeаn Humаnities Studies Stаte аnd Society, 285–296.