DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.192422

ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ФАРМАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ХІМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Т. Д. Рева

Анотація


У статті проаналізовано теоретичні аспекти проблеми формування мотиваційної сфери майбутніх магістрів фармації під час вивчення дисциплін хімічного циклу підготовки в системі вищої фармацевтичної освіти; визначено складники мотиваційної сфери, результативність навчання на першому, другому й подальших навчальних роках. Визначено специфіку мотивації навчання студента в процесі вивчення дисципліни “Загальна та неорганічна хімія”. Встановлено, що на формування мотиваційної сфери навчальної діяльності студента сучасного закладу вищої освіти суттєвий вплив має зміст навчального матеріалу із хімії, інформаційний зміст якого зорієнтовано на набуття загальних і професійних компетентностей, що відповідає потребам, інтересам, прагненням фармацевта бути конкурентоспроможним на вітчизняному й європейському ринках праці.

Ключові слова


професійна компетентність; магістр фармації; хімічні дисципліни; мотивація

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти