ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ КОРЕЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

Автор(и)

  • O. І. Гранський Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.193872

Ключові слова:

нглійська мова, методи навчання, комунікація, мовленнєві навички, фонетичні та граматичні помилки

Анотація

У статті узагальнено охарактеризовано специфіку навчання англійської мови корейських студентів. Окреслено труднощі, що вникають у них під час опанування англійської мови. Дослідження має на меті пояснення механізмів появи труднощів у процесі вивчення корейцями англійської мови й окреслення можливих шляхів їх подолання.

Посилання

Бабанский, Ю. К. (1985). Методы обучения в современной общеобразовательной школе.

Москва: Просвещение.

Волчук, Н. М. (2014). Іnterculturality as a Constituent of Educational Competence. В Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 16-19). Луцьк: РВВ Луцького НТУ.

Давидюк, Н. М. (2002). Психологічні умови активізації творчої навчально- пізнавальної

діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін (Кандидатська дисертація). Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, Чернівці, Україна.

Кубай, Н., & Тишко, Н. (2014). Навчально-пізнавальна діяльність студентів та шляхи

її активізації. В Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні

та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 28-31). Луцьк: РВВ Луцького НТУ.

Лернер, И. Я. (1981). Дидактические основы методов обучения. Москва: Педагогика.

Михайлик, О. Н. (2008). Феномен “Корейской волны” : синтез Запада и Востока? Известия

Иркутского государственного университета. Серия: Политология. Религионоведение, 1,

-40.

Михальчук, Н. О., & Івашкевич, Е. Е. (2014). Types of Dialogical Interaction in the Process of

Teaching Foreign Languages. В Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні,

методичні та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 35-38). Луцьк: РВВ

Луцького НТУ.

Прошина, З. Г. (2001). Английский язык и культура народов Восточной Азии. Владивосток: Издательство Дальневосточного университета.

Рубинштейн, С. Л. (2002). Основы общей психологии. Санкт-Петербург: Издательство: Питер.

Судима, Т. М. (2014). Using Movies to Teach English. В Актуальні проблеми іншомовної

комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 46-47). Луцьк: РВВ Луцького НТУ.

Шевчук, Н. М. (2011). Английский язык в Республике Корея. Вестник Башкирского

университета, 16(4), 1287-1289.

Якимчук, Н. О., & Кондратчук, М. М. (2014). Innovative Technologies in Learning and

Teaching English. В Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні

та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 58-61). Луцьк: РВВ Луцького НТУ.

Brown, G. (1987). Principles of Language Learning and Teaching. San Francisco: S. Fr. State

University.

Byram, M., & Zarate, G. (1995). Young people facing difference. Some proposals for teachers. Council of Europe Publishing.

Kachru, B. (1994). Englishization and Contact Linguistics. World Englishes, 13(2), 135-154.

Lee, Sun-Hwa (1996). Language Change in Korean with Special Emphasis on Semantic Change

of English Loan Words / Lee Sun-Hwa. Koln.

Park, Nahm-Sheik. (1983). English in Korea: Past, Present and Future. English Around the World, 29, 2.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-10

Номер

Розділ

Навчання корейських студентів