ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ КОРЕЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.193872Ключові слова:
нглійська мова, методи навчання, комунікація, мовленнєві навички, фонетичні та граматичні помилкиАнотація
У статті узагальнено охарактеризовано специфіку навчання англійської мови корейських студентів. Окреслено труднощі, що вникають у них під час опанування англійської мови. Дослідження має на меті пояснення механізмів появи труднощів у процесі вивчення корейцями англійської мови й окреслення можливих шляхів їх подолання.Посилання
Бабанский, Ю. К. (1985). Методы обучения в современной общеобразовательной школе.
Москва: Просвещение.
Волчук, Н. М. (2014). Іnterculturality as a Constituent of Educational Competence. В Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 16-19). Луцьк: РВВ Луцького НТУ.
Давидюк, Н. М. (2002). Психологічні умови активізації творчої навчально- пізнавальної
діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін (Кандидатська дисертація). Чернівецький національний університет ім. Ю.Федьковича, Чернівці, Україна.
Кубай, Н., & Тишко, Н. (2014). Навчально-пізнавальна діяльність студентів та шляхи
її активізації. В Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні
та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 28-31). Луцьк: РВВ Луцького НТУ.
Лернер, И. Я. (1981). Дидактические основы методов обучения. Москва: Педагогика.
Михайлик, О. Н. (2008). Феномен “Корейской волны” : синтез Запада и Востока? Известия
Иркутского государственного университета. Серия: Политология. Религионоведение, 1,
-40.
Михальчук, Н. О., & Івашкевич, Е. Е. (2014). Types of Dialogical Interaction in the Process of
Teaching Foreign Languages. В Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні,
методичні та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 35-38). Луцьк: РВВ
Луцького НТУ.
Прошина, З. Г. (2001). Английский язык и культура народов Восточной Азии. Владивосток: Издательство Дальневосточного университета.
Рубинштейн, С. Л. (2002). Основы общей психологии. Санкт-Петербург: Издательство: Питер.
Судима, Т. М. (2014). Using Movies to Teach English. В Актуальні проблеми іншомовної
комунікації: лінгвістичні, методичні та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 46-47). Луцьк: РВВ Луцького НТУ.
Шевчук, Н. М. (2011). Английский язык в Республике Корея. Вестник Башкирского
университета, 16(4), 1287-1289.
Якимчук, Н. О., & Кондратчук, М. М. (2014). Innovative Technologies in Learning and
Teaching English. В Актуальні проблеми іншомовної комунікації: лінгвістичні, методичні
та соціально-психологічні аспекти. Збірник матеріалів всеукраїнської науково-методичної Інтернет-конференції, 11 квітня 2014 року, Луцьк (сс. 58-61). Луцьк: РВВ Луцького НТУ.
Brown, G. (1987). Principles of Language Learning and Teaching. San Francisco: S. Fr. State
University.
Byram, M., & Zarate, G. (1995). Young people facing difference. Some proposals for teachers. Council of Europe Publishing.
Kachru, B. (1994). Englishization and Contact Linguistics. World Englishes, 13(2), 135-154.
Lee, Sun-Hwa (1996). Language Change in Korean with Special Emphasis on Semantic Change
of English Loan Words / Lee Sun-Hwa. Koln.
Park, Nahm-Sheik. (1983). English in Korea: Past, Present and Future. English Around the World, 29, 2.