DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.193876

ПРИНЦИПИ СОЦІАЛЬНО–ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ПЕРЕХОДУ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

А. А. Клименко

Анотація


У статті розглядаються особливості й принципи психокорекційної роботи з дітьми старшого дошкільного віку в умовах переходу до шкільного навчання. Визначено зміст поняття соціально-психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку на етапі переходу до шкільного навчання, його мету, суть, показники ефективності. Підкреслюється, що комплексний психологічний супровід має охоплювати усіх учасників інклюзивного простору. При проведенні психологічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку в умовах переходу до шкільного навчання в процесі їх інтеграції в соціум слід ураховувати необхідність адаптації стимульного психодіагностичного матеріалу, пріоритетність використання тренінгових вправ, корекційних індивідуальних і групових методів.

Ключові слова


комунікативна діяльність; старший дошкільний вік; адаптація; соціалізація; комунікація; шкільна успішність; психологічний супровід; принципи соціально-психологічного супроводу

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти