DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.31.2019.194400

LE TRAVAIL DE PROJET DANS LES LIVRES DE L’ELEVE DE FRANÇAIS LANGUE ETRANGERE

O. Cherstyuk, O. Kaganovskaya

Анотація


У статті зроблено огляд особливостей застосування проектної робот учнів у практиці навчання французької мови і культури на різних етапах. Описано функції, структурні і формальні ознаки різних типів проектів, наведено приклади проектів з автентичних і вітчизняних навчально-методичних комплексів. Виділено прийоми, необхідні для реалізації проектів на різних ступенях навчання у закладах середньої освіти з метою вдосконалення методики викладання французької мови і культури.

Ключові слова


навчально-методичний комплекс; змістовні й формальні опори; презентація проекту; поради авторів методики; експліцитні й імпліцитні види проектів

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти