ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКОЛАХ ФРАНЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207747Ключові слова:
іноземна мова, іншомовна підготовка, мовленнєва діяльність, компетентність, писемне мовлення, усне мовлення, ліценціат, мастéрАнотація
У статті охарактеризовано організацію освітнього процесу з вивчення іноземних мов у французьких закладах дошкільної, початкової, середньої та вищої освіти. Іншомовна підготовка, практичні та теоретичні заняття з вивчення іноземної мови мають системний характер, реалізуються на всіх щаблях освіти –від материнських шкіл до закладів вищої освіти – університетів і великих шкіл. Державна освітня політика, спрямована на покращення володіння французами іноземними мовами, що продиктовано глобалізаційними й інтеграційними процесами, стає важливим критерієм рівня освіченості нації на сучасному етапі її розвитку. Ефективність діяльності та популярність французьких освітніх закладів значною мірою залежать від якості мовної підготовки, що в них надається. У статті також розкрито основні програмні цілі, завдання й сучасні вимоги, що висуваються до навчання іноземних мов, їх викладання у різних закладах системи освіти Франції.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Вивчення іноземних мов