ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МОНОЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207754Ключові слова:
професійно орієнтоване навчання, англомовна компетентність у монологічному мовленні, монолог-презентація, система вправ, майбутні дизайнери, нелінгвістичні заклади вищої освітиАнотація
У статті розглянуто особливості формування у майбутніх дизайнерів професійно орієнтованої англомовної компетентності в монологічному мовленні. Запропоновано визначення “монологу-презентації” як цільового функціонального типу монологу майбутніх дизайнерів. Проведено лінгвістичний аналіз дискурсу монологу-презентації. Досліджено його мовні особливості. Конкретизовано типові ситуації іншомовного професійного говоріння дизайнерів й види монологу-презентації (доповідь і реклама). Розроблено систему вправ для навчання монологу-презентації-доповіді і монологу-презентації-реклами. Створено модель дотичного навчання. Визначено контекст професійно орієнтованого навчання майбутніх дизайнерів монологічного мовлення – особистісно-діяльнісний підхід. Описано методичний експеримент й укладено методичні рекомендації щодо навчання майбутніх дизайнерів професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Навчання англомовного говоріння у закладах вищої освіти