КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ВІДЕОМАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛОМОВНОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ КУРСАНТІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • В. Юхименко Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207757

Ключові слова:

критерії відбору англомовного відеоматеріалу, військова термінологія, невербальна комунікація військових

Анотація

У статті виокремлено й описано критерії відбору відеоматеріалу для формування професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні курсантів з інформаційних систем та технологій. Обґрунтовано необхідність використання відеоматеріалів як джерела поповнення словникового запасу курсантів професійно орієнтованими лексичними одиницями й граматичними структурами. Подано результати анкетного опитування офіцерів (спеціальність інформаційні системи та технології) Київського й Житомирського військових інститутів. Виділено тематичний розподіл групування лексики за професійним спрямуванням, а також структурні типи англомовних військових скорочень в усному мовленні. Зазначено, що для семантизації англомовної професійно орієнтованої лексики слід використовувати безперекладний спосіб.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Навчання англомовного усного мовлення курсантів