КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ВІДЕОМАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АНГЛОМОВНОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ КУРСАНТІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207757Ключові слова:
критерії відбору англомовного відеоматеріалу, військова термінологія, невербальна комунікація військовихАнотація
У статті виокремлено й описано критерії відбору відеоматеріалу для формування професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні курсантів з інформаційних систем та технологій. Обґрунтовано необхідність використання відеоматеріалів як джерела поповнення словникового запасу курсантів професійно орієнтованими лексичними одиницями й граматичними структурами. Подано результати анкетного опитування офіцерів (спеціальність інформаційні системи та технології) Київського й Житомирського військових інститутів. Виділено тематичний розподіл групування лексики за професійним спрямуванням, а також структурні типи англомовних військових скорочень в усному мовленні. Зазначено, що для семантизації англомовної професійно орієнтованої лексики слід використовувати безперекладний спосіб.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Навчання англомовного усного мовлення курсантів