МОВНА ІНТЕГРАЦІЯ МІГРАНТІВ: НА ПРИКЛАДІ КРАЇН ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ

Автор(и)

  • Л. Загоруйко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,
  • Н. Гут Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207758

Ключові слова:

мова походження, мова приймаючої країни, мігранти, інтеграція в суспільство, мовна підготовка, міжкультурний підхід

Анотація

Представлене дослідження є спробою простежити взаємозв’язок між мовою походження й інтеграцією дорослих мігрантів у приймаюче суспільство. На основі останніх публікацій розглянуто дискусії щодо офіційної інституціоналізації рідних мов мігрантів у країнах Західної Європи. Вказано, що мовна політика саме в цих країнах досить неоднорідна та варіюється від визначення єдиної офіційної мови та її законодавчого захисту до надання мовних прав національним меншинам та співіснування кількох офіційних мов. Проаналізовано особливості мовної інтеграції дорослих іммігрантів, яка часто розглядається як обов’язкова вимога для проживання у приймаючій країні, політику мовної асиміляції й форми лінгвістичної інтеграції, що безпосередньо залежать від цілей і потреб мігрантів, а також суб’єктивної оцінки щодо адаптації до нової мови. Наголошується на таких важливих елементах забезпечення мовної підготовки, як інформування про особливості приймаючого суспільства, сприяння мотивації до вивчення та подальшого вдосконалення мови приймаючої країни, а також акцентування рідних мов мігрантів при роботі в групах на мовних курсах.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Мовна інтеграція мігрантів