МОВНИЙ КОУЧИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ У НЕЛІНГВІСТИЧНИХ ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207767Ключові слова:
мовний коучинг, умови й етапи мовного коучингу, психофізіологічні механізми мовлення, мовленнєва діяльність, розвиток іншомовної професійної компетентностіАнотація
У статті розглянуто основні принципи коучингу та умови його ефективного проведення. Проаналізовано психофізіологічні механізми мовлення та підкреслено важливість їх урахування при проведенні мовного коучингу. Зазначено перспективи здійснення коучингового супроводу у вітчизняних нелінгвістичних ЗВО. Обґрунтовано триетапну модель мовного коучингу як методу навчання англійської мови професійного спрямування. Конкретизовано зміст етапів здійснення коучингового супроводу студентів / фахівців з метою розвитку їхньої іншомовної професійної компетентності.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Сучасні технології навчання й виховання