МОВНИЙ КОУЧИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ У НЕЛІНГВІСТИЧНИХ ЗВО

Автор(и)

  • Н. Щур Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207767

Ключові слова:

мовний коучинг, умови й етапи мовного коучингу, психофізіологічні механізми мовлення, мовленнєва діяльність, розвиток іншомовної професійної компетентності

Анотація

У статті розглянуто основні принципи коучингу та умови його ефективного проведення. Проаналізовано психофізіологічні механізми мовлення та підкреслено важливість їх урахування при проведенні мовного коучингу. Зазначено перспективи здійснення коучингового супроводу у вітчизняних нелінгвістичних ЗВО. Обґрунтовано триетапну модель мовного коучингу як методу навчання англійської мови професійного спрямування. Конкретизовано зміст етапів здійснення коучингового супроводу студентів / фахівців з метою розвитку їхньої іншомовної професійної компетентності.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Сучасні технології навчання й виховання