ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНОЇ МЕТОДИКИ “Я В СОЦІУМІ” ЯК ЕЛЕМЕНТУ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ-СИРОТАМИ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207769Ключові слова:
арт-терапія, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, школа-інтернат, соціалізація, спілкування, рефлексіяАнотація
Висвітлено досвід використання розробленої автором арт-терапевтичної методики “Я в соціумі” в роботі із дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування. Описано основні моменти використання методики “Я в соціумі”, її функціональні можливості та очікувані результати, зокрема виявлення й усвідомлення дітьми сформованих у них патернів поведінки в соціальних групах; розуміння особистісних меж; отримання досвіду діяти новими способами; здобуття позитивного досвіду соціальної взаємодії на прикладі інших учасників групи; розвиток навичок самопізнання, емпатії, образного мислення тощо. Основну увагу дослідження зорієнтовано на висвітленні досвіду роботи за методикою в інтернатному закладі, особливості взаємодії дітей під час арт-терапевтичної роботи, їхні реакції та способи взаємодії. Описано основні труднощі, з якими зустрічаються вихованці інтернатних закладів: труднощі у висловленні своїх думок і почуттів, низький рівень рефлексії, недостатньо розвинене образне мислення, занижена самооцінка, а також підвищений рівень тривожності через події, що відбуваються на сході країни.##submission.downloads##
Номер
Розділ
Сучасні технології навчання й виховання