DOI: https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207772

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ АНГЛОМОВНОЇ НАВЧАЛЬНО- СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

O. Конотоп

Анотація


Статтю присвячено проблемі формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності. Визначено сучасні тенденції науково-методичного дослідження формування у майбутніх учителів початкової школи англомовної навчально-стратегічної компетентності: стійкий інтерес науковців щодо проблеми дослідження; домінування наукових розвідок, присвячених вивченню формування іншомовної навчально-стратегічної компетентності у студентів на нелінгвістичних факультетах закладів вищої освіти й освітнього ступеня “бакалавр”; пріоритет з-поміж досліджень англійської мови; чисельна перевага робіт, в яких описана підготовка фахівців у продуктивних видах мовленнєвої діяльності, зокрема, говоріння; незначна кількість робіт, побудованих із залученням інформаційно-комунікаційних технологій; наявність різних підходів до формування іншомовної навчально-стратегічної компетентності.

Ключові слова


майбутні вчителі початкової школи; навчально-стратегічна компетентність; іноземна мова

Повний текст:

PDF


ЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегтиЗберегти