АКАДЕМІЧНЕ СПІВАВТОРСТВО: АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД ПРИЙОМІВ І ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЬМА

Автор(и)

  • O. Бігич Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207778

Ключові слова:

іншомовне письмо, академічне співавторство, технологія няавчання

Анотація

В огляді проаналізовано навчальні прийоми й сучасні засоби академічного співавторства як сучасної технології навчання школярів і студентів іншомовного письма в закладах середньої та вищої освіти. Використання в цьому процесі інформаційно-комунікаціних технологій урізноманітнює режими й алгоритми виконання письмових завдень та осучаснює їхні формати.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Аналітичні огляди