(АНТИ)ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ПРАКТИКИ, ОБМЕЖЕННЯ ТА БАР’ЄРИ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ: АНОТОВАНА БІБЛІОГРАФІЯ

Автор(и)

  • Є. Плотніков Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя,
  • Т. Коробейнікова Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.32.2020.207779

Ключові слова:

дискримінація, бар'єри, нерівність, навчання іноземних мов, дослідження, науковий журнал

Анотація

В огляді запропоновано короткий аналіз наукових досліджень щодо наявних дискримінаційних практик і нерівностей у галузі навчання іноземних мов, а також щодо можливих шляхів їх подолання. Подано анотований огляд відповідних публікацій у провідних наукових виданнях з методики навчання іноземних мов за період з 2011 року до 2020 року.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Аналітичні огляди