МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АВТОНОМНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • Н. Дмітренко Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.34.2021.236902

Ключові слова:

автономне навчання, методична система, професійно орієнтоване англомовне спілкування, майбутні вчителі, автономія, професійно орієнтована англомовна комунікативна компетентність

Анотація

Анотація. У статті обґрунтовано методичні засади автономного навчання майбутніх учителів професійно
орієнтованого англомовного спілкування. Представлено складники методичної системи автономного
навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного спілкування й організаційні умови
такого навчання, а також розроблено методику реалізації автономного навчання майбутніх учителів
професійно орієнтованого англомовного спілкування. Визначено критерії й показники оцінювання рівня
автономного формування професійно орієнтованої англомовної комунікативної компетентності, а також
уточнено поняття “автономне навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного
спілкування”.

Посилання

Дмітренко, Н. Є. (2020). Автономне навчання професійно орієнтованого англомовного

спілкування майбутніх учителів математики [монографія]. Вінниця : Твори.

Бігич, О. Б., Борецька, Г. Е., Бориско, Н. Ф., Гапонова, С. В., Майєр, Н. В., Ніколаєва, С. Ю.,

…, & Шукліна, С. І. (2013). Методика навчання іноземних мов і культур: теорія

і практика. Київ: Ленвіт.

Benson, P. (2011). Teaching and researching autonomy in language learning. Applied linguistics

in action series. Edinburgh Gate: Pearson Education.

Borg, S., & Al-Busaidi, S. (2013). Learner Autonomy. London: British Council.

Dickinson, L. (1987). Self-instruction in language learning. Cambridge University Press.

Dmitrenko, N., Nikolaeva, S., Melnyk, L., & Voloshyna, O. (2020). Autonomous ESP Learning

of Prospective Teachers of Mathematics. Revista Romaneasca pentru Educatie

Multidimensionala, 12 (1), 86-104.

Dmitrenko, N., Petrova, A., Podzygun, O., & Nikolaeva, S. (2021). Strategies in autonomous learning

of professionally oriented English communication. Journal of Teaching English for Specific and

Academic Purposes, 2021, 9 (3), 527-540.

Holec, H. (1985). On autonomy: some elementary concepts. London: Longman.

Little, D. (2004). Constructing a theory of learner autonomy: some steps along the way. Centre for

Language and Communication Studies Trinity College Dublin.

Nunan, D. (1997). Designing and adapting materials to encourage learner autonomy. In Benson, P., &

Voller, P. (Eds.). Autonomy and Independence in Language Learning (pp. 192-203). London:

Longman.

Sinclair, B. (2000). Learner autonomy: The next phase? In B. Sinclair, I. McGrath & T. Lamb (Eds.),

Learner autonomy, teacher autonomy: Future directions . Harlow: Longman.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-08

Номер

Розділ

Автономне навчання іноземних мов