МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ АВТОНОМНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.34.2021.236902Ключові слова:
автономне навчання, методична система, професійно орієнтоване англомовне спілкування, майбутні вчителі, автономія, професійно орієнтована англомовна комунікативна компетентністьАнотація
Анотація. У статті обґрунтовано методичні засади автономного навчання майбутніх учителів професійно
орієнтованого англомовного спілкування. Представлено складники методичної системи автономного
навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного спілкування й організаційні умови
такого навчання, а також розроблено методику реалізації автономного навчання майбутніх учителів
професійно орієнтованого англомовного спілкування. Визначено критерії й показники оцінювання рівня
автономного формування професійно орієнтованої англомовної комунікативної компетентності, а також
уточнено поняття “автономне навчання майбутніх учителів професійно орієнтованого англомовного
спілкування”.
Посилання
Дмітренко, Н. Є. (2020). Автономне навчання професійно орієнтованого англомовного
спілкування майбутніх учителів математики [монографія]. Вінниця : Твори.
Бігич, О. Б., Борецька, Г. Е., Бориско, Н. Ф., Гапонова, С. В., Майєр, Н. В., Ніколаєва, С. Ю.,
…, & Шукліна, С. І. (2013). Методика навчання іноземних мов і культур: теорія
і практика. Київ: Ленвіт.
Benson, P. (2011). Teaching and researching autonomy in language learning. Applied linguistics
in action series. Edinburgh Gate: Pearson Education.
Borg, S., & Al-Busaidi, S. (2013). Learner Autonomy. London: British Council.
Dickinson, L. (1987). Self-instruction in language learning. Cambridge University Press.
Dmitrenko, N., Nikolaeva, S., Melnyk, L., & Voloshyna, O. (2020). Autonomous ESP Learning
of Prospective Teachers of Mathematics. Revista Romaneasca pentru Educatie
Multidimensionala, 12 (1), 86-104.
Dmitrenko, N., Petrova, A., Podzygun, O., & Nikolaeva, S. (2021). Strategies in autonomous learning
of professionally oriented English communication. Journal of Teaching English for Specific and
Academic Purposes, 2021, 9 (3), 527-540.
Holec, H. (1985). On autonomy: some elementary concepts. London: Longman.
Little, D. (2004). Constructing a theory of learner autonomy: some steps along the way. Centre for
Language and Communication Studies Trinity College Dublin.
Nunan, D. (1997). Designing and adapting materials to encourage learner autonomy. In Benson, P., &
Voller, P. (Eds.). Autonomy and Independence in Language Learning (pp. 192-203). London:
Longman.
Sinclair, B. (2000). Learner autonomy: The next phase? In B. Sinclair, I. McGrath & T. Lamb (Eds.),
Learner autonomy, teacher autonomy: Future directions . Harlow: Longman.