ТЕХНОЛОГІЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.34.2021.236927Ключові слова:
технологія, критичне мислення, студент-медик, іноземна моваАнотація
У статті досліджено технологію критичного мислення та проаналізовано його розвиток
у студентів-медиків на заняттях з іноземної мови. Визначено, що теорія критичного мислення
є важливим і невід’ємним аспектом освітнього процесу. З’ясовано, що критична оцінка своїх знань,
навичок і вмінь є важливим етапом становлення будь-якої особистості. Виявлено, що основними
принципами критичного мислення є спостереження, інтерпретація, аналіз, висновок і надання оцінки
ситуації. Технологія розвитку критичного мислення складається з семи етапів навчання студентів:
заохочення до творчості, мотивація до самопізнання, мозковий штурм, систематизація й аналіз, порівняння,
ситуативність і групування. Зазначено, що в підготовці майбутніх лікарів технологія розвитку критичного
мислення посідає вагоме місце у формуванні майбутнього спеціаліста.
Посилання
Brunner, L. S. (2015). Brunner and Suddarth’s Textbook of Medical-surgical Nursing. Philadelphia:
Lippincott Williams and Wilkins.
Internet encyclopedia of philosophy: a peer-reviewed academic resourse. Retrieved from
Lope, S. K. (2016). Critical Thinking in Nursing: A Cognitive Skills Workbook. Philadelphia:
Lippincott Williams & Wilkins.
Paul, R. (2015). Critical Thinking: Tools for Taking Charge of Your Professional and Personal Life.
Upper Saddle River: FT Press.
Thayer-Bacon, B. J. (2017). Transforming Critical Thinking: Thinking Constructively. New York:
Teachers College Press.
Stanford Encyclopedia of Philosophy: critical thinking. Retrieved from https://plato.stanford.edu/
entries/critical-thinking/
White, L. (2017). Critical Thinking in Practical/vocational Nursing. Boston: Cengage Learning.