ТЕХНОЛОГІЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.34.2021.236927

Ключові слова:

технологія, критичне мислення, студент-медик, іноземна мова

Анотація

У статті досліджено технологію критичного мислення та проаналізовано його розвиток
у студентів-медиків на заняттях з іноземної мови. Визначено, що теорія критичного мислення
є важливим і невід’ємним аспектом освітнього процесу. З’ясовано, що критична оцінка своїх знань,
навичок і вмінь є важливим етапом становлення будь-якої особистості. Виявлено, що основними
принципами критичного мислення є спостереження, інтерпретація, аналіз, висновок і надання оцінки
ситуації. Технологія розвитку критичного мислення складається з семи етапів навчання студентів:
заохочення до творчості, мотивація до самопізнання, мозковий штурм, систематизація й аналіз, порівняння,
ситуативність і групування. Зазначено, що в підготовці майбутніх лікарів технологія розвитку критичного
мислення посідає вагоме місце у формуванні майбутнього спеціаліста.

Посилання

Brunner, L. S. (2015). Brunner and Suddarth’s Textbook of Medical-surgical Nursing. Philadelphia:

Lippincott Williams and Wilkins.

Internet encyclopedia of philosophy: a peer-reviewed academic resourse. Retrieved from

https://iep.utm.edu/crit-thi/

Lope, S. K. (2016). Critical Thinking in Nursing: A Cognitive Skills Workbook. Philadelphia:

Lippincott Williams & Wilkins.

Paul, R. (2015). Critical Thinking: Tools for Taking Charge of Your Professional and Personal Life.

Upper Saddle River: FT Press.

Thayer-Bacon, B. J. (2017). Transforming Critical Thinking: Thinking Constructively. New York:

Teachers College Press.

Stanford Encyclopedia of Philosophy: critical thinking. Retrieved from https://plato.stanford.edu/

entries/critical-thinking/

White, L. (2017). Critical Thinking in Practical/vocational Nursing. Boston: Cengage Learning.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-08

Номер

Розділ

Навчання іноземних мов у нелінгвістичних ЗВО