НАВЧАННЯ МОВ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ В ЗАКАРПАТСЬКОМУ УГОРСЬКОМУ ІНСТИТУТІ ІМЕНІ ФЕРЕНЦА РАКОЦІ ІІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.34.2021.236935Ключові слова:
дистанційне навчання, методи навчання, мотивація, методи оцінюванняАнотація
Анотація. У статті описано особливості дистанційного навчання. За допомогою анкетного опитування,
проведеного серед викладачів, охарактеризовано своєрідність онлайн-навчання, виявлено труднощі,
з якими стикнулися учасники освітнього процесу в рамках цієї форми навчання, описано процес
пристосування до дистанційного навчання. Розглянуто зміни, які відбулися в повсякденні викладачів-
філологів з професійного погляду. Розглянуто мотиваційну складову студентів у новостворених умовах,
з’ясовано нові методи навчання, представлено методи оцінювання студентських робіт.
Посилання
Bauer-Wolf, J. (2020). Most college studentswouldreturnto campus ifallowed, pollfinds. Education
Dive, 16 July, 2020. Retrieved from https://www.educationdive.com/news/most-college-studentswould-
return-to-campus-if-allowed-poll-finds/581747/
Bender, D. M., Wood, B. J., & Vredevoogd, J. D. (2004). Teachingtime: Distance education versus
classroom instruction. The American Journal of Distance Education, 18(2), 103-114.
Bereczki, E. O., Horváth, L., Kálmán, O., Káplár-Kodácsy, K., Misley, H., Rausch, A., & Rónay, Z.
(2020). Távolléti oktatást támogató módszertani segédanyag az ELTE PPK oktatói számára.
Budapest: ELTE-PPK.
Black, P. (2001). Formativeassessment and curriculum consequences. In D. Scott (Ed.), Curriculum
and assessment. Westport, CT: Ablex Publishing.
Black, P., Harrison, C., Lee, C., Marshall, B. & Wiliam, D. (2003). Assessmentforlearning. New York:
Open University Press.
Cambridge, D. (2010). E-portfolios for lifelong learning and assessment. San Fransisco: John
Wiley & Sons.
Davison, C. (2013). Innovationinassessment: Commonmisconceptions and problems. In K. Hyland
& L. L. C. Wong (2013). Innovation and changein English languageeducation (pp. 263-276).
London and New York: Routledge.
Gaud, W. S. (1999). Assessingtheimpact of web courses. Syllabus,13(4), 49-50.
Griffee, D. T. (2012). An introduction to second language research methods: Design and data.
Berkeley: TESL-EJ Publications.
Herrmann, E. (2020). Critical concepts in distance learning for multilingual learners. MultiBriefs:
Exclusive, 11 May, 2020. Retrieved from https://exclusive.multibriefs.com/content/
critical-concepts-in-distance-learning-for-multilinguallearners/education?fbclid=
IwAR2T52VOpUbToRIetkWz-ZtGCqIjBl_o2YVEXVmpPYnI0-ANfBjbh_mRv6U.
Holmberg, B. (1985). The feasibility of a theory of teachingfordistanceeducation and a proposedtheory
(ZIFF Papiere 60). Hagen, West Germany: FernUniversität, Zentrales Institute fur
Fernstudienforschung Arbeitsbereich. (ERIC DocumentReproductionService No. ED290013)
Holmberg, B. (1986). Growth and structure of distanceeducation. (3rd ed.). London: CroomHelm.
Jaczkovits, J. (2020). A Nyíregyházi Móra Ferenc Általános Iskola tantermen kívüli, digitális
munkarend szerinti feladatellátásának és ellenőrzésének eljárásrendje. Retrieved from
http://www.petofi-nyhaza.sulinet.hu/wpcontent/uploads/2020/03/Eljarasrend_digitalis_
munkarendre_2020-sz%C3%BCl%C5%91knek.pdf.
Kovács I. (1996). Új út az oktatásban? A távoktatás. Budapest: Budapesti Közgazdaságtudományi
Egyetem.
Krajcik, J. S., & Blumenfeld, P. C. (2006). Project-basedlearning. In R. K. Sawyer (Ed.), The Cambridge
Handbook of the Learning Sciences. Cambridge: Cambridge University Press.
Kristуf, Zs. (2020). International trends of remoteteachingorderedinlight of the Coronavirus (COVID-19)
and its most popular video conferencingapplicationsthatimplementcommunication. Central European
Journal of Educational Research, 2(2), 84-92. https://doi.org/10.37441/CEJER/2020/2/2/7917
Liebermann, M. (2020). Howtobalancein-person and remoteinstruction. Education Week, 22 July,
Retrieved from https://www.edweek.org/ew/articles/2020/07/23/how-to-balance-inperson-
and-remote-instruction.html?cmp=eml-enl-tl-news2&M=59632511&U=&UUID=
f12ec565450b1a10201d8571e2e8ff7f.
Márkus, E.,& Kozma, T. (Eds.) (2019). Learning communities and social innovations. Debrecen:
CHERD & Debrecen University Press.
Modan, N. (2020). Is ittimeforproject-based curriculum toreplacetraditionalmodel?Education Dive,
July, 2020. Retrieved from https://www.educationdive.com/news/fast-forward-is-it-timefor-
project-based-curriculum-to-replace-traditiona/582088/
Moulaert, F.,& MacCallum, D. (2019). Advanced introduction to social innovation. Cheltenham:
Edward Elgar Publishing.
Puchta, H. (2020). We’real linth is together. ZOOM interviewwith Herbert Puchtaon 5 July, 2020.
Retrieved from https://drive.google.com/drive/folders/1fSF0IRsNyViuPSGhvUb1Ah4_
HDoLYwMh?fbclid=IwAR0uuq2bUq79Vf5fA1XWhpMhXs4alDf30O-Dde3Bk2-
g2dtJro3T3tBHbk
Rothschild, N. (2020). Students say they'll sacrificefun if they can return to campus. Retrieved from
https://www.axios.com/college-students-return-campus-poll-fc32654f-39e1-4d69-9e90-
f2c54f8fba48.html
Schwartz, S. (2020). Round-the-clock communication is exhausting teachers. Education Week, 30
July, 2020. Retrieved from https://www.edweek.org/ew/articles/2020/07/22/round-the-clockcommunication-
is-exhausting-teachers.html?cmp=eml-enl-tu-news2&M=59631725&U=&
UUID=f12ec565450b1a10201d8571e2e8ff7f
Simonson, M., Smaldino, S., Albright, M., & Zvacek, S. (2000). Teaching and learningat a distance:
Foundations of distance education. Fourthedition. Fort Lauderdale, FL: Nova Southeastern Uniersity.
Szűcs, A., &Zarka, D. (2006). A távoktatás módszertanának fejlesztése: Kutatási zárótanulmány.
Budapest: Nemzeti Felnőttképzési Intézet.
Thornbury, S. (2020). We’reall in this together. ZOOM interview with Scott Thornburyon 2 August,
Retrieved from https://drive.google.com/drive/folders/12XsHlAmbRUGxKxNBLFHAlCKj_
yCAWj0z?fbclid=IwAR0YX2iq9y6eXzuZ3YFk_ifeg9eZAKrOS01C2V2XZ9wM6sDZ2WAsI
nbdFU