ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МОВ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ В ЗАКАРПАТСЬКОМУ УГОРСЬКОМУ ІНСТИТУТІ ІМЕНІ ФЕРЕНЦА РАКОЦІ ІІ (РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТНОГО ОПИТУВАННЯ Й ІНТЕРВ’ЮВАННЯ)

Автор(и)

  • І. Густі Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0002-1900-8112
  • Є. Барань Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0001-8395-5475
  • І. Лехнер Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0001-7235-6506
  • М. Фабіян Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0002-5549-1156

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.36.2022.262052

Ключові слова:

дистанційне навчання, емпіричні дані, позитивні й негативні риси дистанційного навчання

Анотація

Перехід від аудиторного до онлайн-навчання у 2020 році породив серйозні виклики
для академічних кіл, як викладачів, так і студентів. Зібрано емпіричні дані викладачів про те, як вони
впоралися із завданнями та викликами дистанційного навчання. На першому етапі дослідження створено
онлайн-анкету для викладачів, на другому етапі проведено інтерв’ю, результати яких якісно проаналізовано.
Виявлено, що для більшості викладачів дистанційне навчання було абсолютно новою сферою досвіду.
Відповідна фахова підготовка викладачів є основним елементом педагогічної майстерності сьогодення.
Факторами, які викликали найбільші труднощі у викладачів, були, з-поміж іншого, оцінювання успішності
та знань студентів. На другому етапі нашого дослідження висвітлено низку позитивних рис дистанційного
навчання. Вважаємо, що викладачам необхідно ознайомитися й надалі розвивати цифрові компетентності
та навички, які можуть використовуватися в ході дистанційного навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-29

Номер

Розділ

Особливості викладання мов у період карантину