ГРА ‘JEOPARDY!’ ЯК ЗАСІБ ТЕХНОЛОГІЇ ЕД’ЮТЕЙНМЕНТ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.36.2022.262055Ключові слова:
технології навчання, технологія ед’ютейнмент, перекладацька компетентність, студент-філолог / перекладач, інтерактивне навчальне середовище, цифрове покоління, дистанційне навчанняАнотація
У статті розглянуто питання застосування однієї з сучасних технологій навчання студентів
цифрового покоління – ед’ютейнмент. Виокремлено ознаки цієї технології, її переваги й недоліки
у процесі формування у студентів перекладацької компетентності. Описано досвід використання гри
‘Jeopardy!’ як засобу технології ед’ютейнмент на заняттях з теорії та практики перекладу. Виявлено,
що такий вид діяльності сприяє формуванню у студентів – майбутніх перекладачів складників
перекладацької компетентності, мотивує їх до активної участі в освітньому процесі, полегшує сприйняття
та засвоєння матеріалу, знімає психологічні бар'єри в інтерактивному навчальному середовищі. Результати
дослідження показали, що можливості технології ед’ютейнмент відповідають запитам сучасного покоління
студентів і викликам дистанційного навчання.