КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ ЯК МЕТА ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.36.2022.262058

Ключові слова:

діалогічне мовлення, компетентність у діалогічному мовленні, вчителі англійської мови, невербальний компонент діалогічного мовлення

Анотація

У статті досліджено сутність і структуру компетентності в діалогічному мовленні, а також
акцентовано вагомість її формування у майбутніх учителів англійської мови. Описано основні складники
компетентності в діалогічному мовленні. Додано невербальний компонент діалогічного мовлення
до класичної структури компетентності в діалогічному мовленні та обґрунтовано його істотний вплив
на перебіг діалогу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-29

Номер

Розділ

До питання про компетентність і компетенцію