ЗАВДАННЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ЧИТАННЯ МАЙБУТНІХ БОГОСЛОВІВ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.36.2022.262060Ключові слова:
англійська мова, компетентність в читанні, професійно орієнтований текст, вправа, система вправ, майбутній богословАнотація
Стаття ґрунтується на результатах аналізу робіт вітчизняних учених, присвяченим проблемам
формування англійськомовної професійно орієнтованої компетентності в читанні, а також розробленню
системи вправ для підвищення рівня сформованості зазначеної компетентності. Метою статті визначено
питання створення системи вправ і завдань, спрямованих на формування англійськомовної професійно
орієнтованої компетентності в читанні майбутніх богословів. Зазначено, що методика роботи майбутніх
богословів з професійно орієнтованими текстами передбачає дотекстовий, текстовий та післятекстовий
етапи. Визначено поняття “вправа” та “система вправ”. Описано типологію вправ. Розроблено вправи
для формування англійськомовної професійно орієнтованої компетентності в читанні майбутніх
богословів на дотекстовому та текстовому етапах, а також комунікативні завдання для формування
англійськомовної професійно орієнтованої компетентності в читанні майбутніх богословів на післятекстовому
етапі. Визначено перспективу подальших наукових розвідок.