Роль лінгводидактичного тестування у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.39.2023.299206

Ключові слова:

лінгводидактичне тестування, іноземна мова, професійна компетентність, учитель іноземних мов, тест

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність використання потенціалу лінгводидактичного тестування на практичних заняттях з іноземних мов у мовних закладах вищої освіти для формування професійної компетентності майбутніх учителів. Автори закцентували необхідність опанування студентами, поряд із широким репертуаром сучасних технологій навчання, технології лінгводидактичного тестування з метою контролю рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності. Послуговуючись власним практичним досвідом розробки лінгводидактичних тестів та результатами проведеного тестування студентів ІІІ, IV курсів ПВНЗ “Український гуманітарний інститут”, автори запропонували практичні рекомендації щодо впровадження технології сучасного лінгводидактичного тестування задля подальшого використання студентами цієї технології в професійній діяльності.

Посилання

Булах, І. Є. & Мруга, М. Р. (2006). Створюємо якісний тест: Навчальний посібник. Майстер клас.

Дроботун, В., Кавицька, Т., Квасова, О. & Осідак, В. (2019). Тестові завдання з англійської мови для підготовки студентів до іспитів (1-4 курси): навчально-методичний посібник. КНУ.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання (2003). (Наук. ред. Ніколаєва, С. Ю.). Ленвіт.

Закон України “Про вищу освіту” (Відомості Верховної Ради (ВВР). (2014). 37–38, ст. 2004).

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text

Зєня, Л. Я. & Чобітько, В. І. (2014). Тестові завдання для контролю рівня сформованості мовленнєвої компетентності в читанні і аудіюванні: німецька мова. 11 клас. Рівень А2-В1+. Prüfungstraining Deutsch. Lesen. Hören. Навчальний посібник. Вид-во ГІІМ ДВНЗ “ДДПУ”.

Кавицька, Т. & Лавренчук, Ю. (2021). Навчання та оцінювання англійського інтегрованого аудіювання й письма у старшій школі: лінгводидактичні переваги й труднощі. Ars Linguodidacticae (Мистецтво лінгводидактики): Науковий журнал, 8, 25–31. Лів-принт.

Квасова, О. Г. (2022). Workshops on Language Testing and Assessmen: Навчальний посібник з укладання тестових завдань (англійська мова). ТОВ “Видавництво “Ліра-К”.

Квасова, О. Г. & Писанко, М. Л. (2018). Мовне тестування та оцінювання: український досвід. Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія: Педагогіка та психологія. Випуск 28, 222–227.

Квасова, О. Г. (2009). Основи тестування іншомовних навичок і вмінь. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Ленвіт.

Коломінова, О. О., Роман, С. В. & Поліна, А. В. (2021). English Tests For University Students (Тести з англійської мови для студентів вищих навчальних закладів). Міленіум.

Критерії оцінювання завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з англійської мови зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року.

https://testportal.gov.ua/evaluationeng/

Ніколаєва, С. Ю. (Ред.). (2013). Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів. Ленвіт.

Ніколаєва, С. Ю., Соловей, М. І., Головач, Ю. В. та ін. (2001). Програма з англійської мови для університетів / інститутів (п’ятирічний курс навчання): проєкт. Нова книга.

Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти. (2006). Ленвіт.

Crème, Ph. & Lea, M. R. (2003). Writing at University. A guide for students. Open University Press. Maidenhead.

French, A., Roberts, R., Gakonga, J. & Preshous, A. (2012). IELTS Foundation. Macmillan Education.

Harmer, J. (2015). English Language Teaching. Fifth edition. Pearson Education.

McCarter, S. & Whitby, N. (2007). Writing Skills. Improve Your IELTS. Macmillan Education.

McCarthy, M. & O’Dell, F. (2011). Academic Vocabulary in Use. Cambridge University Press.

Vovk, O. (2020). Workbook in Academic Writing (for master students majoring in Linguistic Fields and Bilingual Education). FOP Nechytailo.

Writing Handbook. In LONGMAN Exams Dictionary. (2006). Pearson Education Limited. WH2-WH88.

Zemach, D. E. & Stafford-Yilmaz, L. (2014). Writers at Work: The Essay Student’s Book. Cambridge University Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-11

Номер

Розділ

Формування методичної / професійної компетентності