Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
Поточний випуск
Архіви
Редколегія
Для авторів
Положення про авторські права
Про журнал
Подання
Проблематика
Політика розділів
Процес рецензування
Періодичність публікацій
Публікаційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 39 (2023): ВІСНИК КНЛУ. Педагогіка та психологія
Том 39 (2023): ВІСНИК КНЛУ. Педагогіка та психологія
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.39.2023
Опубліковано:
2024-03-11
ТЕХНОЛОГІЇ Й ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Особливості формування французькомовної лінгвосоцокультурної компетентності: професійно-методичний аспект
Н. Майєр
9-17
PDF
Формування методичної / професійної компетентності
Роль лінгводидактичного тестування у формуванні професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов
О. Коломінова, С. Роман, Л. Зєня
18-28
PDF
Саморозвиток особистості і формування готовності студентів-нефілологів до майбутньої професійної діяльності
І. Дроздова, Н. Моісєєва
29-37
PDF
Методика навчання перекладу
Тьюторський супровід навчання перекладу майбутніх філологів
О. Гармаш
38-46
PDF
Міжкультурна парадигма іншомовної освіти
Розвиток мовної толерантності та практика викладання мов у Закарпатському Угорському інституті ім. Ференца Ракоці ІІ
А. Берегсасі, К. Дудич-Лакатош
47-58
PDF
Емпіричні дослідження
Ставлення студентів до вивчення іноземних мов під час війни в Україні
А. Барань, Є. Барань, І. Густі, І. Лехнер, М. Фабіян
59-65
PDF
Програми
Робоча програма навчальної дисципліни “Лексичні та граматичні особливості перекладу з англійської мови” .
Л. Максименко
66-75
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів