Ставлення студентів до вивчення іноземних мов під час війни в Україні

Автор(и)

  • А. Барань Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0002-9950-5601
  • Є. Барань Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0001-8395-5475
  • І. Густі Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0002-1900-8112
  • І. Лехнер Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0001-7235-6506
  • М. Фабіян Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, м. Берегове, Україна https://orcid.org/0000-0002-5549-1156

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.39.2023.299214

Ключові слова:

вивчення англійської мови, вища освіта, іноземна мова, воєнний стан в Україні, ставлення студентів

Анотація

Війна, яка триває в Україні більше півтора року, фізично та морально вплинула на студентів Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ. Висунуто гіпотезу про те, що війна негативно вплинула на навчання студентів. Щоб краще зрозуміти, що переживають студенти в умовах воєнного стану, як вони ставляться до вивчення мови загалом, анонімно у форматі онлайн опитано студентів за допомогою спеціально розробленої анкети. Загалом було заповнено 194 анкети. Студенти переважно оптимістичні: 75 % думають позитивно й упевнені, що незабаром будуть ухвалені оптимальні рішення щодо якнайшвидшого завершення війни. Студенти наголосили, що їм поталанило, незважаючи на складні обставини, пов’язані з безпекою, мати офлайн-заняття, оскільки вивчення мови ефективніше, якщо є прямий контакт із викладачем та однокурсниками (79 %).

Посилання

Aranyi, G., Tóth, Á. N., & Veisz, H. (2022). Transitioning to emergency online university education: An analysis of key factors. International Journal of Instruction, 15(2), 917–936.

https://doi.org/10.29333/iji.2022.15250a

Banyoi, V., Kharkivska, O., Shkurko, H., & Yatskiv, M. (2023). Tools for implementing distance learning during the war: Experience of Uzhhorod National University, Ukraine. Arab World English Journal, Special Issue on Communication and Language in Virtual Spaces, 75–87.

https://dx.doi.org/10.24093/awej/comm1.6

Boyko, M., Turko, O., Dluhopolskyi, O., & Henseruk, H. (2021). The quality of training future teachers during the COVID-19 pandemic: A case from TNPU. Education Science, 11, 660.

https://doi.org/10.3390/ educsci11110660

Huszti, I., Fábián, M., Lechner, I., Bárány, E., & Kacsur, A. (2021). Language teaching and learning in tertiary education in the time of a pandemic. In D. Shaffer, & J. Kimball (Eds.), Re-envisioning ELT altogether, all together. Proceedings of the 28th Korea TESOL International Conference – 2021 (pp. 73-84). Seoul: Korea TESOL.

Kornytska, Yu. A., Kolisnyk, M. P., & Sokyrska, O. S. (2023). Asynchronous mode: Practices to succeed in a wartime. Інноваційна Педагогіка, 57(1), 263–267.

https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/57.1.52

Lavrysh, Y., Lytovchenko, I., Lukianenko, V., & Golub, T. (2022). Teaching during the wartime: Experience from Ukraine. Educational Philosophy and Theory.

https://doi.org/10.1080/00131857.2022.2098714

Schulten, K., Gonchar, M., & Engle, J. (2022, March 16). Teaching resources to help students make sense of the war in Ukraine. The New York Times.

https://www.nytimes.com/2022/03/16/learning/lesson-plans/teaching-resource s-to-helpstudents-make-sense-of-the-war-in-ukraine.html

Venzhynovych, N., Poluzhyn, M., Banyoi, V., Kharkivska, O. (2021). Means of Foreign Language Teaching during Covid-19 Pandemic in Ukraine. Arab World English Journal (AWEJ). Special issue on Covid 19 challenges, 1, 95–106.

https://dx.doi.org/10.24093/awej/covid.7

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-11

Номер

Розділ

Емпіричні дослідження