сучасні технології навчання італійської мови: з досвіду формування лінгвосоціокультурної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.42.2025.334917Ключові слова:
лінгвосоціокультурна компетентність, технологія едьютейнмент, соціокультурний компонентАнотація
У статті розглянуто компетентнісний підхід, спрямований не лише на навчання, а й на творчий розвиток майбутнього фахівця та формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутнього перекладача в процесі вивчення іноземної мови з використанням технології едьютейнмент. Розкрито поняття формування лінгвосоціокультурної компетентності в читанні та аудіюванні, у говорінні, у письмі з наведенням прикладів в італійській мові. Доведено, що використання технології едьютейнмент як сучасної технології навчання італійської мови й культури на заняттях з практики усного та писемного мовлення сприяє ефективному формуванню в студентів – майбутніх перекладачів мовної лінгвосоціокультурної, аудитивної, фонологічної, лексичної та лексино-граматичної комунікативних компетентностей.
Посилання
Bighich, O. B. (2018). A manual for independent work of master’s students on elective subjects “Modern technologies of teaching foreign languages and cultures” and “Innovative approaches to teaching foreign languages and cultures”. Publishing center of KNLU.
Bighich, O. B. (2019). A manual for independent work of bachelor’s students on elective subject “Modern means of teaching Spanish in secondary education institutions. Publishing center of KNLU.
Bighich. O. B., Borisko, N. F., & Boretska, G. E. (2013). Methodology of teaching foreign languages and cultures: theory and practice: textbook for students of classical, pedagogical and linguistic universities. Lenvit.
Tarnopolsky, O. B. (2019). Methodology of teaching foreign languages and their aspects in higher education: textbook. Alfred Nobel University.
Nikolaeva S. Yu., Boretska G. E., Mayer N. V., Ustimenko O. M., Chernysh V. V. and others (2015). Modern technologies of teaching foreign languages and cultures in general and higher educational institutions: Collective monograph. Lenvit.
Gigante, C. (2013). Glottodidattica: neurolinguistica e metodologie di insegnamento delle lingue straniere. Tesi di diploma di mediatore linguistico, scuola superiore per mediatori linguistici. Roma.
Torresan, P. (2007). Tecnologie per l’apprendimento dell’italiano, Modulo FILIM, Laboratorio Itals, Dipartimento di Scienze del Linguaggio, Università Ca’ Foscari.
Jafrancesco, E. (2004). Profilo socioculturale e bisogni linguistici di studenti con borse di studio internazionali. Le tendenze innovative del “Quadro comune europeo di riferimento per le lingue” e del “Portfolio”. Edilingua.