Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
Поточний випуск
Архіви
Редколегія
Для авторів
Положення про авторські права
Про журнал
Подання
Проблематика
Політика розділів
Процес рецензування
Періодичність публікацій
Публікаційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
Том 42 (2025): ВІСНИК КНЛУ. Педагогіка та психологія
Том 42 (2025): ВІСНИК КНЛУ. Педагогіка та психологія
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.42.2025
Опубліковано:
2025-07-10
Проблеми реформування середньої освіти в Україні
Навчання іноземних мов у контексті профілізації середньої освіти: досвід і реалії
Л. Я. Зєня, А. О. Анісімова
9-17
pdf
Дисципліна Українська мова як інструмент підготовки майбутніх фахівців
Фахова українська мова як інструмент професійної підготовки економістів та фінансистів: методичні й лексичні аспекти
Т. Вайдич, О. Кордонець
18-26
pdf
Навчальна дисципліна «українська мова за професійним спрямуванням» у підготовці здобувачів спеціальності «історія та археологія»
Н. А. Лібак
27-35
pdf
Теоретичні питання методики навчання іноземних мов
Вікові та когнітивні аспекти розвитку іншомовної аудитивної компетентності в дорослих
В. О. Денисюк
36-44
pdf
Медіативна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови та культури
А. І. Мельник
45-58
pdf
Практичні проблеми навчання перекладу
сучасні технології навчання італійської мови: з досвіду формування лінгвосоціокультурної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів
В. В. Куранда, Ю. О. Данилич
59-69
pdf
Практичні питання перекладу англійської і української юридичної термінології в порівняльному аспекті
Т. І. Мись
70-77
pdf
Музична освіта в Китаї
Теорія і практика моделі розвитку творчих здібностей студентів музичних спеціальностей у педагогічних університетах Китаю
Цаньсін Пен
78-83
pdf (English)
Навчально-методична скарбничка
Робоча програма навчальної дисципліни «Фразеологічні процеси в сучасній українській мові (на матерілі сучасних масмедіа)»
Л. М. Пашинська
84-97
pdf
Інтегроване заняття з української мови у форматі мовно-пісенного токшоу: інноваційні підходи до формування мовної компетентності здобувачів освіти
Г. Б. Мінчак
98-111
pdf
Робоча програма навчальної дисципліни “Сучасні технології навчання іноземних мов”
О. М. Устименко
112-127
pdf
Програма навчальної педагогічної практики “Освітні студії (педагогічний аспект)”
Валерія Кудіна
128-143
pdf
Навчальна педагогічна практика “освітні студії (методичний аспект)”: зміст та структура програми
Г. Е. Борецька
144-155
pdf
Рецензії
Рецензія: Іштван Козмач – Ілдіко Ванцо. Навчання мови по-новому. Методичний посібник з викладання угорської граматики для школярів віком 10-12 років
А. Ф. Берегсасі, К. І. Дудич Лакатош, А. С. Чурман-Пушкаш
156-158
pdf
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів