Програма навчальної педагогічної практики “Освітні студії (педагогічний аспект)”
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.42.2025.334952Ключові слова:
навчальна педагогічна практика, програма навчальної педагогічної практики, критерії оцінюванняАнотація
Представлено програму навчальної педагогічної практики “Освітні студії (педагогічний аспект)” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, що навчаються за спеціальністю А4 Середня освіта. Програму укладено відповідно до Наскрізної програми практичної педагогічної підготовки майбутніх учителів, чинних документів і відповідних освітніх програм. Визначено мету, завдання навчальної педагогічної практики, її зміст та етапи, визначено перелік звітної документації здобувачів освіти, способи контролю та критерії оцінювання усіх видів навчальної діяльності практикантів, подано списки рекомендованої літератури та ресурси.
Посилання
Васянович, Г. П. (2011). Педагогічна етика: навч. посібник. Академвидав,
Виноградова, І. (2010). Класний керівник і розвиток виховної системи класу. Відкритий урок. № 2. С. 67–68.
Газета “Позакласний час” (містить методичні розробки, сценарії позакласних виховних заходів для учнів 1–11 класів різноманітної тематики, а також інші методичні матеріали з питань виховної роботи в закладах загальної середньої освіти).
Гук, К. О. Професійне вдосконалення педагога у контексті концепції “Нова українська школа”.
https://naurok.com.ua?stattya-profesiyne-vdoskonalennya-pedagoga-u-konteksti-koncepcii-novo-uk
Державний стандарт початкової освіти (2018).
https://www.kmu.gov/ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-derzhavnogo-standartu-pochatkovoyi-osviti
Державний стандарт базової середньої освіти. Постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. №898.
osvita.ua/legislation/ser_osv/76886/
Державний стандарт профільної середньої освіти. Постанова Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 р. №851.
zakon.rada.gov.ua/lows/show/851-2024-n#Text
Жигірь, В. І. & Чернега, О. А. (2012). Професійна педагогіка: навч. посіб. Вачевський М. В. (Ред.). Вид-во “Кондор”.
Журнал “Виховна робота в школі” (містить методичні розробки, сценарії позакласних виховних заходів для учнів 1 – 11 класів з актуальної тематики, а також методичні матеріали з питань організації виховної роботи в умовах сучасної школи).
Закон України “Про освіту”.
www.golos.com.ua/article/294010
Закон України “Про повну загальну середню освіту”.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20
Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді (2015). Інф. зб. та коментарі. Міністерство освіти і науки України. № 8. С. 87 – 95.
Національна програма виховання дітей та учнівської молоді в Україні (2004). Освіта України. 3 грудня.
Нова українська школа: Концептуальні засади реформування середньої школи.
mon.gov.ua/%202016/12/05/Koncepziya.pdf
Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
http://www/guon.kiev.ua/?q=node/2479
Положення про академічну доброчесність здобувачів вищої освіти Київського національного лінгвістичного університету (перший (бакалаврський) і другий (магістерський) рівні вищої освіти; денна і заочна форми здобуття освіти.
Прокоп, І. С., & Костащук, О. І. (2019). Педагогічна пропедевтична практика. Методичні рекомендації.
Професійний стандарт “Вчитель закладу загальної середньої освіти”. Наказ Міністерства освіти і науки України від 29 серпня 2024 р. № 1225.
https//mon.gov.ua /npa/pro-zatverdzhennia-profesiinoho-standartu-vchytel-zakladu-zahalnoi-serednoi-osvity
Інформаційні ресурси
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського НАПН України.
http://www.library.edu-ua.net/id/485/–
Електронна бібліотека праць класиків педагогіки.
http://www.klex.ru/books/age_psychology/diary.rar-
Електронний навчально-методичний посібник з історії педагогіки.
http://www.rsu.edu.ru/files/e-leaning/Shetinina_History
Бібік, Н. М. (2017). Нова українська школа: порадник для вчителя. ТОВ “Вид. дім “Плеяди””.
http://nus.org.ua/np-content/uploads/2017/11/NUSH-poradnyk-dlya-vchytelya.pdf
Педагогічний словник.