ВІДБІР МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ АНГЛОМОВНОЇ ДИСКУСІЇ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ

Автор(и)

  • I. V. Zaytseva Київський національний лінгвістичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69303

Ключові слова:

критерії відбору, дискусія, проблемні ситуації, автентичність, стаття, відеосюжет

Анотація

У статті досліджуються критерії відбору матеріалів для навчання майбутніх
філологів англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій, проаналізовано якісні та кількісні критерії відбору матеріалу, виокремлені вимоги до відбору статей і відеосюжетів, уточнено параметри автентичності.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності