Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія Педагогіка та Психологія
Поточний випуск
Архіви
Редколегія
Для авторів
Положення про авторські права
Про журнал
Подання
Проблематика
Політика розділів
Процес рецензування
Періодичність публікацій
Публікаційна етика
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 22 (2013)
№ 22 (2013)
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013
Опубліковано:
2016-05-13
Теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетентності
ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ГРАМАТИКО-СЕМАНТИЧНЕ ПОЛЕ АКТИВНОСТІ/ПАСИВНОСТІ ТА ТРУДНОЩІ ЙОГО ПЕРЕКЛАДУ (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ НІМЕЦЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ)
Е. Gorbach
7-15
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ВЕДЕННЯ ДЕБАТІВ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ
O. Didukh
16-25
PDF
ВІДБІР МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ АНГЛОМОВНОЇ ДИСКУСІЇ НА ОСНОВІ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ
I. V. Zaytseva
26-34
PDF
ПРИНЦИПИ ТА КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ АВТЕНТИЧНИХ ХУДОЖНІХ ФІЛЬМІВ І ВІДЕОФРАГМЕНТІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ АНГЛОМОВНОГО ГОВОРІННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ
R. Nishchyk
35-45
PDF
СИСТЕМА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ В ІСТОРИКО-АНАЛІТИЧНОМУ АСПЕКТІ
Y. V. Pavlovska
46-53
PDF
ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛОМОВНИХ І УКРАЇНОМОВНИХ ТЕКСТІВ З МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР
Ya. Fabrychna
54-62
PDF
ЛІНГВІСТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕТАЛУРГІВ У ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ ГОВОРІННІ
I. A. Yarema
63-71
PDF
Методика формування мовленнєвих компетентностей
МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО АНГЛОМОВНОГО ПИСЬМА В КОЛЕДЖАХ
O. Gal’chenko
72-79
PDF
ПІДСИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАВЧАЛЬНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ
Y. Gudyma
80-89
PDF
МЕТА І ЗМІСТ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАУКОВОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ
L. Kurylo
90-100
PDF
СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Y. Menkovska
101-112
PDF
СТАРШИЙ ДОШКІЛЬНИК ЯК СУБ’ЄКТ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ
A. Mokina
113-122
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ СИНХРОННОГО ПЕРЕКЛАДУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ НА АНГЛІЙСЬКУ
A. Olkhovska
123-132
PDF
ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
O. Iaroshenko
133-143
PDF
Методика формування мовних компетентностей
МОВНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ОБ’ЄКТ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ ЧИТАННЯ ТВОРІВ АНГЛОМОВНОЇ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ
M. Duka
144-151
PDF
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ ІСПАНСЬКОЮ МОВОЮ ПІСЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ
O. V. Stashko
152-160
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КИТАЙСЬКОЮ МОВОЮ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
M. Sushko
161-171
PDF
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ВІРТУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
V. G. Tereshchuk
172-180
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ТЕХНІКИ ЧИТАННЯ У ШКОЛАХ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
I. Shastova
181-190
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В АУДІЮВАННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ САМОСТІНОЇ РОБОТИ
L. V. Shevkoplias
191-199
PDF
Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні іншомовної комунікативної компетентності
ВИМОГИ ДО ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОВОЛОДІННЯ МАЙБУТНІМИ ЕКОНОМІСТАМИ АНГЛОМОВНИМ ДІЛОВИМ ГОВОРІННЯМ ТА ПИСЬМОМ
O. Bykonya
200-210
PDF
FACEBOOK ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ
M. Hlazunov
211-216
PDF
ДИДАКТИЧНІ ВЛАСТИВОСТІ БЛОҐУ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
G. Dranenko, D. Rusnak
217-223
PDF
ВЕБ-КВЕСТ ЯК ЗAСІБ НAВЧAННЯ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВAНОГО AНГЛОМОВНОГО ГОВОРІННЯ МAЙБУТНІХ ПРAВОЗНAВЦІВ
Y. Dyachkova
224-232
PDF
Інформація
Вимоги до публікацій у Віснику КНЛУ
Вимоги до публікацій у Віснику КНЛУ
233-235
PDF
Дисертації, захищені в Київському національному лінгвістичному університеті за спеціальністю 13.00.02
Дисертації, захищені в КНЛУ
236-242
PDF
Теми кандидатських дисертацій КНЛУ зі спеціальності 13.00.02
Теми кандидатських дисертацій КНЛУ
243
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів