СИСТЕМА ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ В ІСТОРИКО-АНАЛІТИЧНОМУ АСПЕКТІ
DOI:
https://doi.org/10.32589/2412-9283.22.2013.69306Ключові слова:
індивідуалізація навчання англійської мови, персональний пізнавальний стиль, система індивідуалізаціїАнотація
У статті розглядаються підходи до індивідуалізації навчання англійської мови в історико-аналітичному аспекті. Проводиться огляд основних історичних етапів розвитку ідей індивідуалізації навчання від поглядів К. Д. Ушинського до сьогодення. Описуються основні сфери сучасних досліджень індивідуалізації навчання англійської мови, західний та вітчизняний підходи до впровадження індивідуалізації. Аналізуються психологічні передумови відбору критеріїв індивідуалізації навчання з урахуванням особливостей студентів, зокрема персональних пізнавальних стилів. Пропонується розглядати індивідуалізацію навчання англійської мови як систему, що функціонує як в суб’єктному, так і в процесуальному аспектах та ґрунтується на концепціях нелінійності заняття, різнорівневості навчального матеріалу, врахуванні персональних пізнавальних стилів студентів.